FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény az LV-426 kolóniáján. Sebhelyes arcú és elhanyagolt külsejű férfi.

Vészhelyzet az Acheronon

2179 június 22-ének végén Russ Jorden egy arctámadóval a fején kerül a telepre. Másnap megszületik belőle az első mellkasrobbantó, őt követi egy sor szintén fertőzött ember. Az idegenek levadászására tett kísérletek kudarcot vallanak, az ellenség nem mutatja magát, csak mikor biztosak a dolgukban. Emberek halnak meg, vagy tűnnek el. Június 25-én Sixto Demian Brackett, Ankita Yousseff, Hauer és egy katona társaságában siet a medikai részleghez, ahol az idegenek elvitték a fertőzött egyéneket és mindenki mást megöltek dr. Hidalgon kívül (a nő bezárkózott).

Ellentámadás

Június 26-án, kora délután a százados 10 katonával, Al Simpson és dr. Hidalgo társaságában támadást indít a fészek ellen, ami az 1-es számú atmoban van. A cél a -3. szint, ahová lifttel mennek le, Pettigrew őrségben marad, a többiek tovább haladnak. Hauert egy alien elragadja, majd kitör a harc. A katonák összesen 5 idegent lőnek le, de Simpson, Hidalgo és három bajtársuk meghal (Sixto pedig az oldalára sebet szerez). A százados visszavonulást rendel el, ám a katonák Draper vezetésével magára hagyják és a lifttel távoznak.

Sixto további sorsa ismeretlen, az idegenek mindenképpen megölik. Két tengerészgyalogos egészen július 3-ig életben maradt néhány telepessel. A két katona az Onager védelme közben esik el.

Felszerelés

  • Sisak és páncélzat
  • Gépkarabély

Előfordulás