Advertisement

Az Oryza kolónia igazgatója, aki a 23. században a gyarmaton egy eddig felfedezetlen magnéziumbányára lel és nem akar másokkal osztozkodni ezen (a gyarmaton nem éppen lehetséges mesés vagyonra szert tenni). Valahonnan beszerez 16 alien tojást, majd úgy intézi, hogy néhány telepes a bányába menjen, akaratlanul is keltetővé válva, köztük van a bánya igazi tulaja, Randomski is. Sikerül a biztonsági egységet is kelepcébe csalnia, már semmi se állíthatja meg, hogy titokban, de mindenkit megöljön.

Hős az égből

Csakhogy dr. Kelly Ann Paige segélykérést intéz, amire egyetlen ember válaszol: a legendás bogárvadász, Herk Mondo. Ugyan a Mondo Pest nevű hajóját a kolónia légelhárító rendszere leszedi, de nem semmisíti meg. Az égő járműhöz Simon, három telepes és Ann megy ki egy terepjáróval. A felügyelő alázatosan bocsánatot kér a balesetért, de hát a rendszer automatára van állítva és valami "baj" volt vele. Úgy tűnik a marcona Herk nem vállalja a melót, hiszen az Oryza kolónián nem használnak pénzt, ráadásul a hajóját is tönkre vágták, csakhogy a zsoldosnak esze ágában sincs védtelen embereket hátrahagyni, csupán a fegyvereiért ugrott be a hajóba.

Mondo melegen ajánlja az igazgatónak, hogy mire visszatér, a hajója legyen kész. A csapat később visszatér a kolóniához, csakhogy a három telepes nélkül, ők Mondo fél kezével oszladoznak a bányában pár kilőtt xeno teste mellett. Simon nem akarja a doktort, a zsoldost és a kislány Nate-et beengedni a kapukon belülre, mondván "biztos fertőzöttek". Csakhogy az idegenek már bejutottak, két telepest is leölnek, illetve elragadják magát a felügyelőt is.

Jutalom

Herk nemcsak megvédi a kolóniát, de felszámolja a fészket is. Másnap a zsoldos kész távozni (a doktor hiába marasztalja), mikor észreveszi a halálra rémült Plowright igazgatót feléjük rohanni. Mondo örömmel az arcán szúrja fel hiányzó kezére (ami helyén egy jókora kés található), de nem halálosan. Simon köp: bevallja, hogy az egész infesztáció az ő sara, mindvégig a bányára hajtott. Alighogy ezt kimondja, egy királynő mellkasrobbantó tör elő a testéből, ami nem él sokáig: Mondo agyontapossa a lényt.

Előfordulás

Advertisement