FANDOM

Egy tengerészgyalogos, aki a USS Verloc egyik legénységi tagja és mint a többiek, ő is az LV-1201 bolygón kerül harcba az alienek ellen 2231 január 6-7-én. Fekete haját rövidre vágva hordja, páncélját egy egyedi rajzzal látja el.

A bevetés

A Johnson vezette UD-4L Cheyenne Dropshipen van, a gép a vihar miatt földre kényszerül, ahol azonnali javítás alá kerül. McCain őrnagy ennek ellenére elküldi katonáit a POC felé. Shugi a Red Team tagja lesz (egy szakasz), Blackwell őrmester vezénylete alatt ő és Andrew Harrison tizedes gyalog indul útnak, hogy elérjék a landolási zónát. Harrison elszakad tőlük, mivel az egyik épület bejárata használhatatlanná válik. A három katona közül mégis Harrison ér előbb a POC-hoz, ahol bekapcsolja az LZ fényeit.

A POC kihalt, emberek nincsenek, csupán a kapkodás és a harc jelei. Harrison bekapcsolja a telep védelmi rendszerét, felébresztve a csendben megbújó alieneket. Shugi túléli az első találkozást, a többi katonával együtt a három APC-t számláló konvojban eléri a POD-okat. Itt Eisenberg nem túl hálásan fogadja őket Vassili Rykovval együtt, hiszen Harrison nem is olyan rég kiiktatta a POC és POD-ok közti átjáró rendszerét, ezzel együtt a POD-ok védelme is elszállt. A tengerészgyalogok feladata egy ásatási csapat megmentése valahol az empress fészeknél. Az eligazítás során kiderül, hogy ez egy komplexebb hadművelet része lesz, a katonáknak nem kell nagyobb ellenállással számolniuk.

Elárulva

A valóságban persze nincsenek is túlélők, csupán egy jeladó egy csapat hullánál a fészekben. Az alienek ellenállása is nagyobb, Eisenberg ugyanis direkt a halálba küldte a katonákat. Shugi a Red Team túlélőivel eljut egy pilóta irányító teremhez, itt Harrison egymaga elintéz egy királynőt. Shugi és Blackwell lemarad, a többiek már fent vannak az UD-4 gépen. Johnson rakétákkal beomlasztja a falakat, hogy agyonnyomja az újabb királynőt az idegenekkel együtt. A gond csak az, hogy Shugi és Blackwell is ott van, a két tengerészgyalogost ha nem is a robbanás, akkor a több tonna törmelék öli meg.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás