Advertisement

Bűnöző nő, aki a börtön helyett inkább a tengerészgyalogságot választja, ahogy Albright is. Mindketten kemények és megbízhatóak, de abszolút semmi katonai tapasztalatuk nincs. Shire arcát továbbá elborítják a tetoválások, amiket még a börtönhajón csinált. KEttejüket a semmi közepén lévő, egyre kevesebb értékkel bíró LV-666 kódjelű bányavilág unalmas helyőrsére keldik közlegényként. Összesen 19 katona van itt Franklin Sykes tizedes parancsnoksága alatt. A legnagyobb baj is a néha kitörő kocsmai bunyók az egész bolygón.

Riasztás

2182 július 9-én, kedden az Alcon bányában a 10-14-es szinten omlás történik, a Weyland-Yutani pedig mentést kér. 3 ember meghalt, 7 megsebesült, további 217 fő lent rekedt. Franklin az első osztagot viszi ki, a gyávaságát leplező tizedes szintén tapasztalatlan, egyedül Phillips és Haywald őrvezetők bírnak minimális harci tapasztalattal. A többiek, Albright, Shire, Franks, Michia és Chevelon tapasztalatlanok vagy újak.

A tizedes felderítőnek előre küldi Shiret és Phillipset, a két katona eltűnik a sötét folyosón, majd lövések dördülnek. Egy pár bányászba botlottak, akik egy ismeretlen vírustól lettek fertőzöttek, köpésük pedig terjeszti a kórságot. Shire lelövi az egyik támadót, a köpetet pedig az arclemeze felfogja (ahogy a karmolásokat is). Shire visszarohan az osztaghoz, Phillipset elragadják. A rémült nő nem messze a csapattól összeesik, hadovál a "köpetről", majd eszméletét veszti. Az osztag egyelőre itt hagyja őt, ám a csoport a későbbiekben szintén megfertőződik és megsemmisül.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement