Advertisement

A Weyland-Yutani egy óriási, de amúgy egyszerű teherhajója. A hajó teste és a rakodótér között köldökzsinórszerű átjárók és rögzítőrudak vannak, amik összekötik a két részt. A hajó terraformálásra szánt rakományt szállít, mikor egy ismeretlen objektum belécsapódik. A parancsnoki híd kap találatot, a levegő kiszökik és zéró gravitáció köszönt be. Ami még rosszabb, hogy az objektum egyféle hajóként szolgált egy kozmikus horrornak. A lény fémest és szervest egyaránt magába olvaszt és csápjaival könnyedén darabol fel bármit. A Shiname Maru legénysége menekülőre fogja és a túlélők a raktérben talál menedékre. Legalább 15 fő elpusztult, a szerencsésebbek még a becsapódás következményei miatt.

A Társaság fogja a vészjelzést és tud valamit a lényről. Ezért küldenek oda egy szakasz Gyarmati Tengerészgyalogost, akiknek busás hasznot ajánlanak fel. A katonák csak arra képesek, hogy a rakteret és fő hajót különválasszák, így a túlélők megmenekülnek. A kozmikus lény túlságosan is erős, a fegyverek mit se értek és az alakulat felét megölte.

Előfordulás

Advertisement