FANDOM

Az amerikai hadsereg elsőosztályú közlegénye, aki majd 2007-ben Boyd hadnagy osztagába kerül egy járőrfeladat során (aminek egyetlen járműve egy M113-as). A Blackwater emberei tettek róla, hogy a terep biztonságos legyen, a katonák feladata rutin járőrözés.

Késő délután elérnek egy iraki falut, amit a jelek szerint megtámadtak. Pár ház romos állapotban van, a helybeliek pedig lemészárolva. A vizsgálat során találnak egy olyan férfit, akinek "kivágták a szívét", jóllehet a bordái kifele meredeznek. Boyd jelenti a parancsnokságnak, hogy az ellenség itt van, a terep nem biztonságos, de nem tudnak innen elmenni, mert az APC lánctalpa megsérült (valami halott "skorpió" vére marta szét). Az éjszakát itt töltik, Shake éppen jó barátja, Payday társaságában van, mikor leül melléjük az újságírónak készülő Martin. A bajtársi csevejt a hadnagy zavarja meg, aki majd őrségbe küldené a két férfit, Martint meg maga mellé veszi.

Éles helyzet

Az éjszaka az őrök felől lövés hallatszódik. A hadnagy az APC lövegéhez küldi Hootert, Shake pedig őt fedezi. Az ismeretlen támadó egyike plazmával lerobbantja Hooter fejét, Shake megereszt pár lövést, de egy plazmalövedék lerobbantja a jobb lábát comb alatt. Próbál segítséget kérni Payday-től, de az nem mozdul ki, lévén akkor ő is találatot kapna. Shake elvérzik, vagy eszméletét veszti. A testet Korsik behúzza az APC-be, amit majd egy predator semmisít meg plazmagránáttal.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás