FANDOM

Egy nemlétező libériai cég tulajdonaként van regisztrálva, valójában egy kalózbanda használja. Az első kapitány veszi fel Sukhon Dithakart és Suchin Dithakart. Később a kapitányt és három emberét Sukhon és Pheakdai megölik. Sukhon lesz a kapitány, Virote az első-, Pheakdai a másodtiszt.

Akciók

Egy rosszul sikerült akció miatt kiérkezik a thai haditengerészet, négy kalóz meghal és Sukhon is majdnem odaveszik. Valamikor még Rath Preap szigetét is kirabolják.

Találkozás a predatorral

2008 március 21-én a Faransii Five hajóra 20 kalóz és Suchin megy át kifosztani. Sikerül átvenni a hajó felett az irányítást, de a fedélzeten van egy veterán predatort is. Sukhonék a rádióban harc zajait hallják, utána néma csöndet. A vihar némileg enyhül, ezért a következő 20 emberrel Sukhon és Pheakdai megy át, de csak Sukhon éli túl a találkozást. A legénység 45 főre apad.

Irány a sziget

A predator az űrhajójával Rath szigete felé tart. Sukhon utána megy a legénységével. Nagy zsákmányt beszél be embereinek, de még így is meg kell ölnie egy lázadót. A szigethez március 25-én érnek. Mindenki látja a lezuhanó Cessnát, ami biztos jele annak, hogy a yautja még itt van. Este Sukhon, Virote és két csónaknyi kalóz száll partra, a kapitány a csónakokat szétlövi, nehogy emberei dezertáljanak. Másnap délelőtt elérik a templombunkert, ahol Rath és a ragadozó van. Sukhon várat, de azért felderítőket küld ki. Este harc zajai hallatszódnak, Sukhon még mindig vár. Másnap kora hajnalban indul el a kalózokkal, több dezertőr katonát fognak el vagy ölnek meg, akik a predator elől menekülnek

Da hadnagy lesz a vezetőjük, aki a kalózokat elviszi a bunkerhez. A predatort Sukhon és Marikova közösen elűzik, a kalózok követik a lényt (Marikova nem akar velük menni). Az égen egy robbanás történik, amiből tudják: a lény meghalt. A szigetet kifosztják, az ex katonák kalózok lesznek. A zsákmány egy tonna kaja, némi drog, pénz és lőszer a fegyverekhez. Horia Ursu fogságba esik, váltságdíj ellenében fogják csak elengedni.

Ismert legénység

  • Sunan (későbbi másodtiszt)
  • Chann

Előfordulása