Advertisement

A Void Ghost nevű yautja anyahajón klánvezér. 2122 és 2179 között az LV-501-re vinné három fiát (Yen'sha, R'ka és Ku'dlak) beavatni, ám a 'mberek ostobasága ezt megakadályozza. A USCSS Theseus több kemény húsú tojást vett fel, amik végül katasztrófát okoznak, a 'mber hajó sodródik, miközben a letapogatás szerint már kifejlett idegenek vannak a fedélzetén.

Új terv

A Void Ghost napok alatt behozza a két hajó közti távolságot, Set-thwei (akinek jobb arcát egy sebhely csúfítja el) könnyedén kilőhetné a fertőzött 'mber gépet, de nem teszi, helyette alkalmasnak találja a beavatás színhelyéül. A három faj harca fellángol a Theseus fedélzetén, ami nem éppen kedvez a vadászoknak. Set-thwei pozícióba vezeti hajóját és felkészül a tüzelésre, de az utolsó pillanatban megmásítja döntését, amíg csak egy fiai is él, addig a vadászat még sikerrel is végződhet.

Az optimizmusa nem fizetődik ki, R'ka keltetőként végzi, az űrhajó pedig az LV-582 felé kezd zuhanni, ahol éppen egy predator vadászat folyik az alienekre.

Előfordulás

Advertisement