FANDOM

Serge egy szőke hajú és körszakállú férfi. Az Iron Bears tagja lesz és a többi társával együtt az LV-1201 bolygóra érkezik, kiegészítve a Weyland-Yutani helyi erőit. Mint minden Bears, Serge is elsősorban Vassili Rykov, és nem Eisenberg utasításait követi.

Titkos bevetés

2230 szeptember 21-én részt vesz egy titkos műveletben, aminek célja megszerezni az ereklyét, mélyen a Zeta Site romjai közül. Társa Becker, akivel elbeszélget, amíg meg nem érkezik a feletessük, Dunya Popovval együtt. Popov marad az APC-nél baj esetére. A három fegyveresnek először is el kell jutnia a lifthez, ami leviszi őket a romokhoz. A gond ott kezdődik, hogy a kis épületben már jelen van pár warrior és runner. Az igazi áradat csak lent, az alagútban jelentkezik, ekkor alienek tucatjai rohannak rájuk. Serge az impulzus fegyverével számos támadót lő le, társa meg ugyanennyit süt meg a lángszórójával.

A gigászi túlerő legyűri a két férfit, akik közösen 63 warriort küldtek a pokolba. Áldozatuk nem volt hiábavaló, Dunya ugyanis eléri az ereklyét és azt meg is szerzi. Más kérdés, hogy az ereklye is a POD 5-tel fog majd a mélybe zuhanni.

Felszerelés

Előfordulása