FANDOM

31-avp-selfdestruct
Minden predator elengedhetetlen felszerelése. A szerkezet az alkarpanelben található és csak akkor használják, ha már haldokolnak, vagy vesztésre állnak. Több oka is van, hogy miért kell használniuk: eltüntetik magukat, így nem kerül a testük és/vagy felszerelésük rossz kezekbe, illetve a robbanással még megölhetik a túlságosan erősnek bizonyult prédát is. A visszaszámlálás néhány másodpercig tart, amit a yautja számok mutatnak. Nem ismert, hogy le lehet-e állítani, de ha valaki tönkreteszi a szerkezetet, a visszaszámlálás abbamarad. A robbanása nem ismert kémiai kompozícióból történik, de a robbanás után egy gombafelhő keletkezik (mint az atombombánál), az emberekben sugárbetegséget tud előidézni.

A robbanás kék színű, ami azt jelenti, hogy nem égési reakció során keletkezett és valamilyen szinten a váll-löveg technikáját alkalmazza. Néhány esetben a szerkezetből kék gömb emelkedik ki, ami még elektromos kisülést is okoz. Maga a robbanási mechanizmus nem ismert, de lehet szabályozni a robbanás nagyságát esőerdő nagyságtól olyan kicsire, hogy csak a predatort semmisítse meg. A szerkezetet könnyen le lehet szedni a karról, hogyha úgy hozza a helyzet. A hajókon is ilyen szerkezeteket használnak, csak azok jóval erősebbek (New Way City nagy része egy hajó robbanásakor semmisül meg). A másik robbanás módja a hajónak az, amikor termonukleáris robbantás történik.

Galéria