FANDOM

Clum

John Clum szektorszenátor.

Az emberiség az űrbe való kirajzásával számos bolygót és holdat hódít meg, nem beszélve a rengeteg felépített űrállomásról. Csak 2179-re már 300 kolonizált bolygó van (2159-ben pedig már több száz felfedezett naprendszerről tudnak, amiknek száma nyilván tovább növekszik a következő időszakban) és bár az Alien-Föld Háború miatt jó pár gyarmat pusztulásnak indul, de utána további két évszázadig megy a terjeszkedés, majd a Nagy Törlődés megint keresztbe tesz. Ami az utána következő századokban történik az egy hatalmas területi robbanás.

A bolygókat, holdakat, űrállomásokat rendszerekbe sorolják, például Naprendszer, Norn rendszer, stb. Előfordulhat, hogy egy-egy rendszerben csak egy-egy jelentéktelen létszámú kolónia van. Az egymás közelében lévő rendszereket szektorokba sorolják, mint Sol szektor, vagy Riger szektor. Eme hatalmas területeket a szektorszenátorok felügyelik. Nincs letisztázva, hogy a szektor szenátor mit is csinál, vagy hogyan választanak egyet, hiszen eleve egyes rendszerekben több náció is képviselteti magát, nem beszélve a céges gyarmatokról.

Feltételezhetően az ICC választja a szenátorokat, hiszen eme szervezet a földi kormány, no meg az ICC felelős a gyarmatizálások felügyeletéért. Ettől függetlenül nem ismert, hogy a céges gyarmatok esetén a szenátor hogyan járhat el.

Előfordulás