FANDOM

Tizedes az USCM-ben. A Spears dandártábornok irányította 3. Bázison szolgál 500 más katonával. Mivel Spears úgy gondolja, hogy a Földet csak alienekkel lehet visszaszerezni, ezért a katonákból hamarosan keltető lesz. Amikor a USS American hajó landol, már csak 200 katona él.

Dezertálás

Peterson és két társa (Jason S. Magruder EOK és Wolfgang R. Renus EOK) elhatározza, hogy megszöknek és a 4-5 napra található civil bázisra mennek, ahol szereznek egy hajót, amivel elmenekülhetnek. Nehezen összeszerzik az élelmet és elindulnak 06:30-kor, az egyik WC-ben tartott utolsó megbeszélés után. Leütnek egy őrt a zsilipajtónál és ellopnak egy terepjárót.

A bűntetés

Spears tud a tervről, mert a WC is be van kamerázva, ezért egy szakasz katonával a civil bázisra megy. Négy nap múlva Petersonék megérkeznek, különös módon egyetlen telepest sem látnak. Peterson fejére sűrű nyál cseppen, ebből nem nehéz kikövetkeztetni, hogy mi is van felette. Elkezd lőni, ám hiába, az alienek áradata könnyedén elragadja és keltetőt/bébi tápszert csinálnak belőle, másik két dezertőr társát szimplán megölik.

Felszerelés

Előfordulása