FANDOM

Amerikai operatőr, aki a pénzért vállalja a szakmát. Imádja a művészetet, reméli, hogy egy nap felfedezik, mint szobrászt, addig is kénytelen a TV társaságnál güriznie és imádkozni, nehogy kiküldjék terepre. Újságíróként jár az első öbölháborúban, ezért is választja őt ki Jay Newport társnak, hiszen talán így bejuthatnak a Cole Base színhelyére.

Terepen

1991 nyarán a Bázist feltehetően nukleáris baleset törölte el, a sereg és az FBI lezárja az odavezető utakat, Jay abban reménykedik, hogy Richards révén átjutnak a kordonon, hiszen közvetített már hadszíntéren. Scott persze nagyon is tudja, hogy nem fogják őket átengedni, de nem tehet semmit. Éjszaka érnek a közeli Agate városába, már két órája, hogy nem pihentek, Scott már fáradt, terve szerint a városban megpihenhetnek és addig se kell Jay társaságát élveznie.

Scott kezd félni, hiszen a város kihalt, még parkoló kocsik sincsenek, talán radioaktív sugárzás van a levegőben, ők meg tovább hajtanak benne. Jay elhessegeti mindezt, szerinte nincs itt semmi baj. A lassan haladó vörös sportkocsi elé egy humanoid lény ugrik, Newport elrántja a kormányt és egy villanyoszlopnak csapódik. A légzsák megmenti kettejük életét, bár Jay esetében ez csak pár pillanatig tart, mert a lény fogja és lenyakazza.

Scott életét a feltűnő katonák mentik meg, akik megölni nem tudják a ragadozót, de legalább elriasztják. Enoch Nakai tizedes rakétával mellé lőtt, a robbanás levegőbe repíti a sportkocsit, ami csodával határos módon a kerekeire érkezik, ráadásul Scottnak nem esik baja, leszámítva, hogy hisztérikusan nevetni kezd. Nem is sejti, hogy túlélt egy predator vadászatot.

Előfordulás