FANDOM

Scott egy lombikbébi, később a Dolarhyde teherhajó egyik pilótája lesz. A Ryushira kell vezetni a hajót mielőtt visszatérnének a Földre. Szokásos unalmas útnak tűnik, a kryoból kilepve még két hétig kell várniuk a bolygóra érkezéshez. A 10. napon valami anomáliát látnak az űrben, Scott letudja az egészet valamiféle űrtörmeléknek, bár ezt az érzékelők nem támasztják alá. A maradék pár napban rémálmok gyötrik a hemzsencekről.

Érkezés Szerkesztés

A bolygón az érkezésükre ünnepet csapnak, mivel a tenyésztők az elszállított rhynthekért hamarosan pénzt kapnak. A két pilótát Ackland fogadja egy-egy korsó sörrel. Scott már ekkor kinézi magának a beszédet tartó Machiko Noguchit, pedig Ackland próbálja lebeszélni róla. Részegen állít be a nőhöz, kettesben vannak az épületben. Machiko pár mozdulattal a földre küldi a férfit, akit Tom visz el.

A hajóhoz érve már kijózanodik, de a feje szörnyen fáj. Dühös amiért egy nő így elverte, Tom eközben lámpát vesz elő és keresni kezdi a legénység többi tagját. Scott beletenyerel valami nyúlós valamibe, azt hiszi, hogy rynth trágya, hamar ráeszmél mekkora tévedés is ez. A sötét rynth istállóba mennek be (a hajón belül), ott pedig alienek várnak rájuk.

Menekülés Szerkesztés

Több óra múlva valami miatt a kifejlett idegenek távoznak. Tom valahogy kiszabadul és segít Scottnak megszabadulni a megkeményedett nyálkából. Scott megdöbben a királynő láttán. A két férfi elmenekül és egy nagyobb épületben húzzák meg magukat. A nyílásokon át látják az alienek és a predatorok harcát, később pedig elaludnak. A rynthek nagy dübörgésére ébrednek, kinéznek és látnak egy gravkoptert, megörülnek neki, de az zuhanni kezd és a két férfi már rémülten nézi végig a procedúrát.

Halál Szerkesztés

Az égő roncshoz mennek, Scott kihúzza Machikót, utána a tűzoszlopból kilép Dachande, karjai között Miriam Roven élettelen testével. Miriam testét felgyújtják, a távolból alienek hangjai csendülnek fel, a különös csapat menni kényszerül. Útközben látják a rynth csorda által végzett pusztítást: alienek és predatorok letaposott hulláit. Machiko elmagyarázza, hogy a yautják alienekre jöttek vadászni, de nem számítottak az emberek jelenlétére.

Dachande leöl pár xenot, de a távolból még hallatszódig, hogy vannak még. Scott kifakad, hogy mit csináljanak, hogyan maradjanak életben. Machiko szól rá, ami hatásosnak bizonyul és Scott lenyugszik. Elérnek egy épületet, ahol meghúzhatják magukat, Machiko az egyik gépen elolvassa a cég üzenetét, amiből kiderül: az USCM 5 hét múlva jön meg legelőbb. Tom eddig is rossz testi állapota tovább súlyosbodik.

Tom felveti azt az ötletet, hogy a Dolarhyde rakományával nyomják agyon az egész települést, így a xenok mind elpusztulnak. Scott ezt ellenzi, de gyorsan más belátásra tér, Tom teste elkezd remegni. Dachande megy hozzá, de Scott és Machiko a yautja elé áll. Az emberek döbbenetére Tom testéből egy mellkasrobbantó tör elő. A lényt Dachande megöli, Scott pedig lelkileg összeroppan, nem is a barátja halála miatt, hanem mert az ő testében is van egy ilyen lény.

Machiko bírja rá, hogy segítsen végrehajtani Tom ötletét. Scott 20 percen át írja a lemezre a kódokat, ami majd lehozza a rakományt, a kódírás közben végig könnyezik és a halálra gondol. Machikónak rajzol egy térképet is, utána rátérnek az alku másik részére. Machiko, ígéretéhez híven egy lövéssel megkönnyíti a pilóta halálát (főbe lövi). Dachande a még meg nem született mellkasrobbantót megöli a lándzsájával.

Előfordulás Szerkesztés