FANDOM

Mondhatni mini shotgun, másik elnevezése a rövid csövű sörétes. Kis termete miatt jól elrejthető, illetve szűk helyen vívott harcnál is kiváló. Eme célból a seregek, rendőrök, illetve egyes civilek maguknál tartják. A hátránya az, hogy mivel a fegyver kicsi, ezért kevesebb lövedék is fér bele. A cső rövidsége miatt a szórás nagy, még egy sörétes mértékéhez is. A dupla elsütőmechanizmus teszi lehetővé, hogy mindkét csövet el lehessen sütni. Általában a kiegészítő fegyver szerepkörét tölti be, mikor a fő fegyverzet nem használható (nincs megtöltve, bekrepált, vagy éppen helyhiány miatt nem használható). Két elsütőmechanizmus található rajta, mindegyik egy-egy csövet süt el. Egyszerre való lövéskor ajánlott jól megmarkolni a fegyvert, mert elég nagy a visszarúgása.

Az USCM-ben is használják, inkább személyes fegyver, amit néhány katona használ csak. Nagyon hatásos alienek ellen, akár egy lövés is halálos a számukra, ha közelről találják őket el. 12 kaliberes lőszert használ, két lövedék fér a fegyverbe, az újratöltés sokáig tart. A fegyver továbbfejlesztett változata M-5 néven van rendszeresítve.

Előfordulás