FANDOM

A DSMO Marion egyik kompja a Delilah mellett, mindkettő kompot bibliai személyekről nevezték el. A végzetes évben, 2159-ben Vic Jones vezeti le az LV-178-ra és vissza, ezúttal csak 5 bányászt hoz vissza, ebből négyen fertőzöttek. A Marion képes kapcsolatot teremteni a Samsonnal és bedokkol (a Delilah darabokra robban és letéríti pályájáról a hajót). A kompból senki sem jön ki, már csak Jones él, de egy helyben ül és sír, miközben mögötte a frissen született mellkasrobbantók várnak. A legénység 77 nap múlva tisztítja meg a kompot, a négy alienből hármat leölnek, majd a túlélők lemennek a bányába (Lachance vezeti a kompot), hogy energiacellát hozzanak. Megfogyva bár, de a cellával együtt érnek vissza. A cellákat beszerelik a Narcissusba, amivel csupán Ellen Ripley távozik, a másik túlélő, Chris Hooper meg a Samsonnal. A főmérnök elkezdi sugározni a segélykérést, bár kicsi az esélye, hogy a kis kompot valaha is meglelik, pláne, hogy addigra Hoop még él, mert kryo kapszula nincs, az élelmiszer meg véges.

Előfordulás