FANDOM

Samantha "Homewrecker" Johnston 30 éves címzetes őrvezető az USCM-ben (2179-re). Senki sem hívja Samanthának, legalábbis kétszer biztos nem. Keveset tudni a múltjáról, mert senki nem meri megkérdezni, de biztos történt vele valami amiért ilyen kemény lett. Becenevét (homewrecker) onnan kapja, hogy egyedül, puszta kézzel legyőz egy Union of Progressive Peoples terrorista sejtet egy házban. A harcban mindig az első és utoljára hagyja el a helyet, nem csak azért, mert szívbeli gyilkos, hanem mert csak magában bízik.

A Sulaco nyomában

2179-ben a USS Sephora legénység tagjaként részt vesz a USS Sulaco után való kutatásban és az utána keletkező harcokban a Fire Team Fox egységben. Buddy Whistler élve elfog egy UPP nőt, akiből sikerül kiszedni azt, hogy az UPP egy telepet üzemeltet az alienek tenyésztésére (a xenok jelen vannak a Sulacon, nem kis gondot okozva a katonáknak).

Akcióban

Az USCM lebombázná az UPP telepet az LV-426-on, de ahhoz meg kellene semmisíteni két ágyút és a radart. A FOX más egységekkel lemegy a holdra és megtámadják a telepet.

Samantha Johnston bejut az építménybe és megküzd az alienek és UPP csapataival. A zuhanyzóban ellop egy kódkártyát, amivel ugyan eljut az első ágyúhoz, de a robbanószere elázott, újat kell találnia. Visszamegy az alienektől és UPP fegyveresektől nyüzsgő épületbe, ahol szerencséjére talál száraz robbanószert, amivel a levegőbe repíti majd mindkét ágyút a radarral együtt.

Egy APC segítségével a katonák elmenekülnek. A menekülő tengerészgyalogosokat alienek támadják meg, Samantha hiába kezeli a jármű lövegeit, az APC nekicsapódik a pilóta hajónak. A kapcsolat elszáll Patrick Steele és Samantha között, ráadásul előjön egy jockey-xenomorph. A lény legyőzése után a túlélőket felveszik és visszaviszik a Sulacora (a kapcsolat visszatért). A Sephora elpusztítja az UPP telepet. Samantha további sorsa nem ismert a Sulacot megrázó robbanás után.

Összesen egy jockey-xenomorphot, két mellkasrobbantót, 55 arctámadót, 29 tojást, 143 alient, 7 robotot és 42 UPP őrt ölt meg a bevetésen.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás