FANDOM

Salvaje

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Ismeretlen

Munkahely:

Rang:

  • 20. rendű adminisztrátor (Bionat)
  • A szekta alapítója és vezére

Halála ideje:

2192

Halála helye:

A cég limai komplexuma (feltételezve)

2192-ben búvóhelye a Déli Félteke Erőtérrács reléállomásának gigászi reaktor pajzsa alatt van. Legtöbbször esős időjárás generálódik, ami nagyon árt az épületnek. A padlón gázolni lehet a vízben, a festék lekopott és penész jelent meg rajta, állítólag mutáns influenza vírusokat lehet elkapni, amiknek nincs ellenszere.

Vallási fanatizmus

Átlagos embernek látszódik, közepes termetű. Haját hátrasimítva hordja, kis szakálla és bajsza van. 30 vagy 50 éves is lehet, a kor nem látszik rajta. Egy holotechnikust fogad fel, akit nagyon megfizet, hogy adásait az emberek lássák. Arra buzdítja őket, hogy a Szeplőtelen Fogantatás Egyházához csatlakozzanak. A hívők csak akkor kerülnek a mennybe, ha testükből megszületik egy alien. Szerinte a Messiás az alienek.

Mint később a nyomozásból kiderül, régen a Bionatnál dolgozott 20. rendű adminisztrátorként. Nem a pénz miatt dolgozott (családja gazdag), hanem hogy lényeges információkat szerezzen az alienekről (mikor először látta hogyan néznek ki, egyszerűen Messiásnak látta őket, amiknek el kell árasztania a Földet, hogy a nem hívők és gyengék elpusztuljanak). Kilép a cégtől, de néhány társa segítségével hozzájut egy friss felvételhez, ahol a Bionat emberei egy királynőt nevelnek egy limai intézetben.

Testközelben a Megváltóval

Mivel Pindart elkapják és Salvaje után is kutat a kormány, a fanatikus és hívői megtámadják az intézetet. Elérik a tojáskamrát, ahol tucatnyian fertőzik meg magukat. Salvaje csak akkor döbben rá milyen hibát követett el, amikor fejére tapad az arctámadó. A fertőzötteket a társaik kiviszik, de nem tudni, hogy hányan jutottak ki az önmegsemmisítő rendszer robbanása előtt. Néhány fertőzött túléli és a világ különböző pontjain kelnek ki belőlük a leendő királynők. Másfél év alatt a Föld alien uralom alá kerül.

Galéria

Előfordulás