FANDOM

Tengerészgyalogos medikus, aki a 22. század végén a Ryushi sivatagos világán fejezi be karrierjét.

Bevetés

Egysége vészjelzést fog a bolygóról, ráadásul nem emberi eredetűt, amit a bőrnyakúaknak kötelességük kinyomozni. Lesser őrmester összeszedi az adatokat, amit a bolygóról lehet tudni, majd az eligazítás során közli a többiekkel. Eszerint egy sivatagos planétán fognak landolni, ami egykor a Chigusa birtoka volt, jelenleg egyetlen ember él itt, ő Machiko Noguchi. Murphy hadnagy a landolóegységgel kiteszi a katonákat, akik egy ATV-vel száguldanak a jelzés irányába, ami csupán percekre van Noguchi házától.

Reed kezd nyugtalan lenni, hiszen az LV-426-on is ez volt, az emberek idegen eredetű jeleket fogtak, majd jöttek az alienek. A katonák kiszállnak Machiko házánál, ám az épület üresen tátong, a nő már egy ideje lelépett innen. A tengerészgyalogosok a jelzés irányába száguldanak, egy kanyonba, ahol egy lezuhant hajó van. Egyikük sem tudja, de ez egy predator űrhajó volt. Reed megy elől, mozgást érzékel, majd tüzet nyit, ahogy a többiek is. A katonák fellélegezhetnek, mert nem egy alien, hanem csak egy tövisfarkas került csővégre.

Idegenek és vadászok

A hajó belsejében két testet találnak, egy halott és egy eszméletlen predatort. Glass százados parancsba adja, hogy az eszméletlen lényt magukkal viszik. Carlson rálel egy kiláncolt királynőre, ami látszólag élettelen, látszólag. A katonák kilyuggatják az úrnőt, mely végez a balga férfival. Az egység az eszméletlen predatorral együtt kimennek, Bowen inaszakadtából rohan az ATV gépágyúja felé, figyelmen kívül hagyva felettese parancsát, miszerint maradjanak egyben. A közlegény az életével fizet ezért, a homokból egy alien mászik elő és széttépi a katonát. A tengerészgyalogosok egy kört alkotva próbálják visszatartani a homokból előtörő lényeket. Most már mind értik, hogy a tövisfarkas miért volt olyan rémült, bár azt nem, hogy az eszméletlen yautját miért nem bántották.

5 idegennel sikerül végezni, majd egy plazmalövedék telibe talál egy lényt. A kanyon tetejéről predatorok ugranak le és végeznek a maradék bogárral. A katonák időközben az ATV-hez futottak, Glass megtiltotta nekik, hogy a predatorokra lőjenek, hiszen ki tudja mit akarnak. Cogletti békésen megközelíti a vezért, ám a yautja egyszerűen lándzsával felnyársalja a nőt. Mire a tengerészgyalogosok észbe kapnának, addigra a gyilkos lény már elugrott és álcázta magát. Glass közelről szétlő egy álcázott predatort, aki próbált az ATV-re feljutni. A jármű elszáguld, egyenesen a Noguchi házig, ahol a katonák kapcsolatba lépnek a landolóegységgel. Sali próbálja az eszméletlen predatort életben tartani, jóllehet fogalma sincs mit csináljon. A yautja teste elkezd rángatózni és megszületik belőle egy predalien.

Lesser kész lenne cafatokra lőni a lényt, de egy predator plazmalövedék megöli a férfit. A tengerészgyalogosok vaktában kezdnek lőni a szellem alakokra, majd az ATV-vel egyenesen az érkező landolóegységhez száguldanak, melyet lángoló ronccsá redukál egy sikeres yautja találat. France az ATV gépágyújával lelövi a láthatóvá vált lövészt, kilyuggatva a predatort.

A katonák Prosperity Wells romjaihoz mennek, ahol védelmi állást alakítanak ki. Beesteledik, Sali és Glass éppen azt beszélik meg ki menjen aludni, mikor az ATV alól előbújik az immáron kifejlett predalien. A bestia farkával instant lenyakazza Salit, míg a százados még időben kitér a csapás elől.

Felszerelés

  • Impulzuskarabély
  • Páncélzat és sisak

Előfordulás