FANDOM

Két nappal rendelkező sivatagos bolygó a Béta Cygni rendszer távolabbi végén a Sygni szektorban. A szekunder nap alig látható a primer élénkebb forrásában. A kanyonokat régen víz vájhatta ki. A hőség még este is ritkán megy testhőmérséklet alá, a kevés szellő is meleget hoz, a levegő pedig állandóan csontszáraz.

Ismert élőlényei közé tartoznak a fullánkos legyek, kígyók, skorpiók, tövisfarkasok, jack-lizardok, tűzjárók  és a rhynthek. Egy nap 33 órából áll. A bolygó a Chigusa Corp. birtokában van. Rhyntheket tenyésztenek itt, amiket a Földre szállítanak a húsuk miatt. Egyetlen kolónia van a bolygón, ami a Prosperity Wells nevet viseli, ennek vezetője Hiroki Shimura, később Machiko Noguchi. A két nap (Cygni Major és Cygni Minor) interferenciája miatt nappal nem lehet üzeneteket küldeni. Az üzenetek a Kijita Világba továbbítódnak, ami a Földnek továbbítja, így a Ryushi-Föld közötti üzenetváltás csak egy napig tart.

Három faj találkozása

Az emberek nem tudják, hogy a bolygón már régebben többször megfordultak a predatorok, hogy beavassák újoncaikat. Az eredmény a három faj közti harcban: a kolónia és a Dolarhyde teljesen elpusztul, az összes predator meghal, az alienek kipusztulnak (legalábbis most). Két hónap múlva érkezik meg a tengerészgyalogság, hogy az embereket kivigye a bolygóról. Machiko Noguchi még két évig él itt egyedül, amíg egy újabb klán érkezik, amihez csatlakozik, miközben közösen vadásznak az idegenekre, amiket az új yautja csapat hozott.

Utóélet

Az incidenst természetesen titkolják. Elterjed a hír, hogy a Ryushin szellemek szabadultak el, csupán a túlélők tudják az igazságot.

Machiko távozása után egy predator hajó zuhan le. A vészjeleket egy tengerészgyalogos hajó veszi és a bolygóhoz megy. A 11 tengerészgyalogos túl későn jön rá, hogy idegenek vannak a bolygón és a predatorok sem éppen barátságosak. A harcok végére csupán Glass százados és Light-Stepper marad életben. Fáradtan, békét kötve várják a napot, mikor végre elviszik őket a bolygóról.

A Weyland-Yutani egyik embere, Livermore Evanston ismeretlen időpontban eme bolygón fog el egy idegent, amit a Blioron xenoborggá változtat.

Galéria

Előfordulás