FANDOM

Magas, sovány srác, aki a középiskola után egyből beáll a seregbe. 1991 nyarára tizedes lesz, aki a Cole Bázison szolgál. Nagy mókamester, aki sokszor csalt a katonák arcára mosolyt.

Dietl keresése

1991 nyarán a bázis közelében egy UFO-ra lelnek, ami talán egy furcsa kémrepülő lehet. Coates őrmester kiküldi a tizedest és Nathanial Clowes közlegényt (aki Ryan egyik barátja, azt tervezik, hogy majd elmennek Oregonba és Texasba is vadászni fogadásból, hogy hol is van több vad), hogy találják meg a légelhárítós tanknál lévő Dietl közlegény testét. A testét, mert Enoch Nakai tizedes elmondása szerint valaki (a hajó tulaja) megölte. A két katona az odaúton beszélget, majd egyre inkább elhalkulnak, mire a terepre érve már csendben vannak.

Ryan mivel gyermekkorában az oregoni erdőben vadászott és eme szenvedélyének ma is él, bajtársával, a szintén vadász múlttal rendelkező közlegénnyel rálelnek a tetemre. Dietl testét fellógatták, megnyúzták és lefejezték. Ryan majdnem elhányja magát, de kitart és már indulna bajtársával jelenteni, mikor hátulról egy láthatatlan alak felnyársalja. Ryant egy űrből jött vadász ölte meg álcázva a csuklópengéi által. Clowes bár pár pillanattal tovább él, de egy plazmalövedék őt is elintézi. A két katona fellógatott és megnyúzott testére Redman őrmesterék lelnek rá.

Felszerelés

Előfordulás