FANDOM

Runner 2

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

Bárhol

Gazdatest:

Négylábú élőlény

Magasság:

7'1" láb

Súly:

320 font

Szín:

Vörösesbarna

Négylábú élőlényekből kikelt alien, ám ez nem jelenti azt, hogy minden négylábú fajból runner születik meg. Gyorsak és kisebbek mint egy emberből kikelt idegen, képesek savat is köpni. Színük vörösesbarna vagy szürkésbarna. Képesek ugyan két lábon közlekedni, de leginkább négylábon mozognak. Nagyon gyorsak (falon, szellőzőben stb.), farkukat gyakrabban használják támadásnál mint a warrior vagy drone.

A runnereket könnyebben meg lehet ölni mint a többi kifejlett idegent, hiszen testük nem bír elég páncélozottsággal a gyorsaság érdekében. Gyorsaságuk miatt egy gepárdhoz lehetne őket hasonlítani, de egy olyanhoz, ami soha nem fárad el és képes a célpontjára akkora erővel rávetődni, mint egy pörölycsapás. Mikor több ellenfél van egy helyen, a lény inkább kivárja, hogy az ellenfelek szétváljanak, hogy könnyebben elintézhesse őket. Sav köpésével távolról is elintézheti a célpontját.

A teste nagyon rosszul bírja a nagy hőhatást, amitől a lény felrobban, így kifejezetten veszélyes tud lenni, mivel a sav nagy területen szóródik szét. Fizikai ereje elmarad a többi idegentől, de felderítésre, gyors lecsapásokra alkalmas, esetleg öngyilkos akciókra (lángszórós egységek ellen, ekkor a lángtól testük felrobban és a sav lesebzi a fegyvereseket).

Egyéb képességek

  • Biohidraulikus előrelendülés

Mikor a célpontjától messze van, akkor egy nagy ugrást hajt végre, hihetetlenül gyorsan hajtja végre és általában a nyakra megy az ugrás.

  • Metabolikus túlerőltetés

A sérülései hihetetlen gyorsan begyógyulnak, de csak akkor, ha a lényt békén hagyják. Ekkor a testén éktelenkedő sérülések begyógyulnak, például a lőtt sebek eltűnnek, ez annyira gyors, hogy az emberi szem nem is érzékeli a gyors változást.

  • Spóra szórás

Olyan spórákat (inkább feromon lenne) állít elő a teste, amik megtapadnak az élőlényeken, ezt az idegenek látják, így bármikor a lény nyomába eredhetnek. A spóra többek között láthatóvá teszi az álcázott predatorokat.

  • Virulencia

A fejlettebb runnerek a bőrük alatt méregzsákokat hordoznak, amiknek spórái a szúró bőrfelületeken keresztül jutnak be a préda testébe. A célpont testében sötét, folyékony, undorító anyag keletkezik, ami lebetegíti, időnkénti hányásra készteti a zsákmányt. A testében levő spórák miatt pedig ha el is menekül, az idegenek tudják merre találják. A betegség akár halált is okozhat ha az áldozat nem kap ellátást.

Galéria

Előfordulás