FANDOM

Pempo
Ezt az anyagot a xenomorph királynők állítják elő. Az Alien-Föld háború után a Xeno-Zip nevű tablettákban használják fel az anyagot. Aki beveszi, az fizikailag és szellemileg is erősebb lesz. A tablettákba kevéske (pár molekula) anyakirálynő pempőt is tesznek, hogy hatását fokozzák. A háború után lényegében az emberiség új aranya lesz, elégé elterjed a pletyka, miszerint a pempőt döglött alienekből csinálják (ez részben igaz, mert minden xeno testén van némi pempő).

Alienek átalakítása

Az anyag az alieneknél változásokat okoz. Az anyakirálynő eme anyag segítségével neveli ki a királynőket. Ha egy fészek királynő nélkül marad, akkor az anyag segítségével bármelyik alien királynő lehet. Részben a praetorianok is így fejlődnek ki az egyszerű alienekből. A pempő mondhatni amolyan katalizátor anyag, ami nagyban felgyorsítja az idegenek fejlődését.

Lysenko

Dr. Gropius Lysenko rendkívül érdekes kísérletben alkalmazza a pempőt. Módosít rajta, illetve magán is változtatásokat eszközöl, így képes lesz elhagyni saját testét és megszállni, illetve irányítani másokat. Mondhatni szellemet csinál magából, ami csupán kísérlete eleje, a végcél az lenne, hogy az idegeneket is képes legyen megszállni. A Lunar Maru fedélzetén nem jut a végstádiumba, idő előtt meghal, mint ahogy a többi utas is, csak a többiekkel ellentétben Lysenko elméje megmarad, csupán teste pusztult el.

Pénzkereset

Az embereknél meg kell említeni mekkora pénz is van a pempőben. A csempészek a Xeno-Zippel együtt illegálisan terjesztik, nem kicsi feladatot adva a DEA számára. A Povkina Family rendesen meggazdagszik a pempős pénzből, a 2250-es években Whitekov tábornok társul velük és a pempős pénzből egy magánhadsereget tud felállítani, ami néha még az CMC csapatait is legyőzi.

A pempős kocsi

A direkt a pempő megcsapolására kifejlesztett jármű 8 vaskos kerékkel rendelkezik, távirányítású terepjármű, amit ha kell, akkor egy ember is elvezethet. Gyorsasága csapnivaló, egy futó emberének felel meg, a tárolókapacitása viszont nagy, akár 2500 gallon pempőt is tud szállítani.

Galéria

Előfordulás