FANDOM

Noland az amerikai hadsereg tagjaként (1st Cavalry Division) több bevetést is túlél. Az 1980-as években a CIA egy újabb banán-köztársasági kormányt akar megbuktatni, eme célra küldik ki Nolandot három MH-60 Black Hawk helikopterrel.

Egy másik bolygón

Egy dzsungel fölött lelövik a gépeket, Noland pedig arra ébred, hogy egy ejtőernyőszerűséggel a hátán zuhan. Nem sikerül jól a landolás, súlyos sebeket szerez, ráadásul a Super Predator Clan egyik tajga is rátalál. A predator nem öli meg, mivel Noland úgyis meghal a sérülései miatt. Noland ellenben felépül és egy lándzsával öli meg ezt a yautját.

Az elkövetkező években az új otthona egy idegen faj által készített gépben lesz és a mutáns csótányragu lesz a legfőbb táplálékforrása. Nagy területeket jár be csakhogy visszajusson a civilizációba, de rá kell jönnie, hogy nem a Földön, hanem egy másik bolygón van, ahol lehetetlen a szökés. Nolandban erős az életben maradás vágya, ha nem muszáj nem konfrontálódik a predatorokkal. Az évek során rejtőzködik és lesből csap le, megölt ellenfelei felszereléseit elszedi és felhasználja.

Egy buzgó SEALs

2010-ben egy újabb yautját cserkészne be, de számításait keresztülhúzza Drake, a nemrég érkezett SEAL, akinek csapatát pár nap alatt megölték. Mivel Noland is a predatorok felszerelését viseli, Drake azt hiszi, hogy ő volt a támadó. Verekedni kezdenek, de Noland leállítja, mivel egy yautja a közelben van. Drake ekkor érti meg, hogy Noland nem a gyilkos, bár Noland dühös amiért a prédája elment, mégis elviszi Draket a búvóhelyére, ahol elmond a férfinak annyit, amennyit tud. Drake azt hangoztatja, hogy vegyék fel a harcot a predatorokkal, míg Noland amellett van, hogy inkább maradjanak rejtve. Drake elmegy, hogy yautját öljön, Noland utána megy, nem azért hogy lebeszélje, hanem hogy visszavegye az ellopott smart-discet.

Drakere úgy talál rá, hogy a férfi nemrég belezett ki egy óriási bogarat, ami meg akarta ölni. A két férfi társul egymással, hogy megöljenek pár predatort. Drake csalinak használva magát csapdába csal egy yautját, akit bár egy gránát és egy adag karó is megsebesített, még mindig él. Noland egy erős ütéssel eléri, hogy a vadász eszméletét veszítse. A két ember között megint nincs egyetértés, Noland megölné a lényt, míg Drake túszként használná, végül is Drake ötlete mellett maradnak, mert ha bejön, akkor talán megzsarolhatják a vadászokat. A terv nem sikerül, a túszt leöli a többi predator, Draket pedig megöli Berserker. Mindezt Noland egy fa tetején végignézi.

Két héttel később, mikor Drake holtteste közelében van, emberi hangokat hall, Royce és társai megérkeztek.

Újabb látogatók

Több órával később, egy egészen más helyen Noland rászánja magát, hogy megmutatkozzon. Az emberek éppen egy river ghostot próbálnak puskacső végre keríteni, Noland akkor adja le a saját lövését, mikor Isabelle is. A csapat szemügyre veszi a tetemet és alaposan megváltozik a kedvük mikor megtudják: nem a nő lőtte le a lényt. Noland Royce háta mögött jelenik meg a semmiből (álcázta magát) és fegyvert fog rá. Noland végre leveszi a sisakot, így felfedve, hogy ő nem ellenség, hanem barát.

A veterán túlélő elhozza a szedett-vedett társaságot a búvóhelyére, ahol válaszol a kérdéseikre, illetve felvázolja, hogy mi is történik ezen a bolygón (két yautja klán harcol egymással, illetve levadászni hoznak ide élőlényeket). Royce arról érdeklődik, hogy van-e űrhajó a közelben. Noland válasza kielégítő: van egy, de az álcázva van a yautja tábornál.

Pálfordulás

Noland pihenni tér, ezért távozik. Valójában füstöt kezd gerjeszteni, hogy megölje a zárt helyen csapdába esett csapatot. Mindezt azért teszi, mert nem tud ellátni 6 embert. Royce szándékosan ad le lövéseket, amiket a yautják észlelnek és a fúrógépbe hatolnak be. Noland egyenesen belefut Trackerbe, az ember nem könyörög az életéért, csupán megjegyzi, hogy elég sokáig tartott, mire végre megtalálták őt. Tracker egy plazma lövedékkel darabokra robbantja Nolandot.

Felszerelés

  • Predatoroktól zsákmányolt és módosított felszerelés

Galéria

Előfordulás