FANDOM

A tengerészgyalogság hadnagya. Egy felderítő akció során céges emberek mellé kerül védelemként. A csoport az Arcturus IV-et próbálta volna feltérképezni, de a planétát már valamik belakták: idegenek. Minden éjszaka 1-2 embert ragadnak el, 1 hét múlva már csak négy ember marad, végül csak a hadnagy, aki közelről szétlő egy idegent, ekkor a sav roncsolja a nő bal arcát.

Újabb bevetés

Nem sokkal később egy új terepen küzdhet meg az idegenekkel. Egy ismeretlen holdon kellene a Grant Corp. Station 13 személyzetét kimentenie (már ha vannak túlélők) és az alien infesztációt felszámolni. Roberta tudja jól mikkel áll szemben, nem akar egyetlen egy hibát sem véteni. A Dropship pilótájának, Andersonnak azonnal szól landolás után, hogy addig körözzön a levegőben, amíg nem értesíti. Továbbá a telepbe behatoló négy katonájának is megparancsolja, hogy ne szakadjanak el és tartsák a kommunikációt.

Sav marta lyukakra lelnek, Laswell ekkor kezd mozgást érzékelni a detektorán. A hadnagy a szeme sarkából látja, hogy sötét testek tartanak feléjük, majd az idegenek megjelennek. A fegyverek zaja felveri az eddigi síri csendet, a harc megkezdődött. Simmons feláldozza magát, elég ideig leköti a támadókat, míg bajtársai a komplexum mélyére érnek. A tizedes és Laswell elesik, a megmaradt katonák nyomába csupán pár alien szegődik. A hadnagy figyelmét nem kerüli el, hogy ezek mások, mint amivel ő anno találkozott, ezek gorilla, kígyó és bika gazdatestekből születhettek.

A laborba belépve azt Percy lezárja, a hadnagy rálel egy éppen csak élő tudósra. A teremben több tartály van kifejlett alienekkel és arctámadókkal a belsejükben. A számítógépen lévő fájlok közül kiderül, hogy a Grant Corp. megakarta szelídíteni az idegeneket úgy, hogy átírják a genetikai struktúrájukat. A hadnagy jól tudja, hogy eme lényeket nem lehet "háziasítani", miközben ezen gondolkodik, meghallja, hogy az egyik kapszula üvegfala bereped, majd széttörik. A kifejlett idegen nem él sokáig, Benitez lövései a túlvilágra küldik.

Evakuáció

A laborból csak egy kijárat van, azonban ez pontosan a királynő tojáskamráján át vezet. Percy a lángszórójával hamuvá égeti az úrnőt a tojásokkal együtt, miközben a hadnagy jelez a Dropshipnek, hogy jöhet. A gép landol, a katonák felszállnak, miközben Percy több kifejlett idegent lobbant lángra. Anderson a HQ-tól kér engedélyt arra, hogy a telepet nukleáris rakétákkal küldje a másvilágra. A parancsnokság engedélyezi ezt, hiszen így az összes bizonyíték is odavész, titoknak kell maradnia, hogy miféle kísérletek folytak a telepen.

Anderson élesíti a rakétákat, ám ekkor egy röpképes királynő tűnik fel. A pilóta nem habozik, útnak indítja a rakétákat, amik végeznek az úrnővel és az állomással egyaránt. A küldetés sikerrel zárult, az állomás sterilizálva, egy tudós kimentve, de két katona elesett.

Felszerelés

  • Sisak és páncél

Galéria

Előfordulás