FANDOM

Felesége Tessa Morez, Ricardo a MedTech biztonsági szolgálatánál dolgozik. 2223 szenteste ő és két társa van szolgálatban, amikor észreveszik, hogy elloptak egy alien tojást és megöltek három warriort (ekkor már hajnal körül jár az idő). Csupán három nindzsa maradványát találják, amiket nem lehet beazonosítani.

Kutatás

Újév estéjén, pontban éjfélkor kimennek, hogy felkutassák a tojást Blueval (heveder van rajta, így nem tud gyilkolni, de érzi a feromonszagot, amivel a tojást tudja megtalálni). Két órán át mennek, a Forty-sixth Streeten a xeno elszabadul és megöl egy pempő dílert és egy fogyasztót. Visszamennek a MedTechez és csak hetek múlva mennek újra keresni, ezúttal sikerrel. A Presley Hallban (ahol Morez régebben dolgozott) találnak a már kikelt tojásból megszületett alienre. Az alien már javában gyilkolta a koncert nézőit mikor a három fegyveres megjelenik és tüzet nyit rá (Phillip Rice öli meg gránátvetőjével). Visszamennek az elaltatott Bluehoz egy pár szinttel lejjebb található kutatólaborba, de ott három nindzsát és egy kutatót találnak. A nindzsákat megölik, mert támadni akartak. A biztonságiak végül sikerrel hagyják el a helyszínt.

Felszerelés

  • Sisak és páncél

Előfordulás