Advertisement

Reyes egy fegyenc a USCSS Theseus fedélzetén. 2122 és 2179 között a Weyland-Yutani őt és több bűnözőt szállítana az LV-669-re, hogy felhasználják munkaerejüket a terraformálásban. A hajón még tengerészgyalogos őrök és néhány céges szintetikus is tartózkodik. Utóbbiak kivételével mindenki kryoba fekszik, így az emberek nem is sejtik, hogy a Társaság új direktívája szerint a hajó kitérőt tesz az LV-501-re, ahol alien tojásokat szereznek, megpecsételve a hajó sorsát. Egy arctámadó miatt tönkremegy a hajó több rendszere, a rabok magukhoz térnek, az alienek elszabadulnak, ám a katonák még mindig a fagyóban, mialatt predatorok is érkeznek vadászni.

Ébren

Reyes nem tudja miért tért magához a kryoból, hiszen nincsenek az LV-669-en. Nem törődik ezzel, kemény élete volt, a mostani szituációval is elboldogul. Félve várja, hogy valaki előjöjjön, hiszen biztos jön majd valaki, a többiek még alszanak. Sehol egy lélek, a vészvilágítás pedig jelzi, hogy valami nincs rendben. Elrejtőzik és hátba szúr egy érkező szintetikust, embert már többször gyilkolt, de androidot csak most. Ezután mellkas tájékon fájdalmat érez, majd valami kitör belőle.

Felszerelés

  • Kés

Előfordulás

Advertisement