FANDOM

A Borgia Industries itt végzi kísérleteit és fejlesztéseit. Elsősorban predator technológiával foglalkoznak, amiből új fegyvereket, páncélzatokat készítenek. Az elfogott predatorokat is itt tartják fogva, ahol kínzásoknak és agymosásnak teszik ki őket. Itt készül még a Monster Squad, aminek tagjai az épületben található elrabolt Neonopolisban élő emberekből származnak. Az elraboltak töredéke éli túl a műtéteket és teszteket, a többiek az Ulyssesek kiborg vezetői lesznek. Az alanyok többsége viszont elbukik és xenomorph zsákmányként végzi. A biztonságért a Borgia Industries Security felel, de ha nagy baj van, akkor a Crisis Response Troopereket hívják ki, akik még egy yautjával is képesek eredményesen küzdeni. A létesítményt Lucretia Borgia vezeti.

Szökés

2030-ban Scarfacet ide hozzák, de ő megszökik és számos biztonságit és C.R.T. fegyverest öl meg, nem beszélve három Monster squad fegyveresről és néhány Black Ops. tagról. Kiszabadít néhány klántársat is, de őket az emberek később megölik. Az épületben tárolt fegyvereket elviszi és Lucretia után indul. Még a három rá kiküldött agy mosott yautját is legyőzi. A létesítményt átveszi a Weyland Industries, miután az utolsó Borgia is le lett vadászva Scarface által.

Galéria

Előfordulás