Advertisement

Egy xenomorph, ami csak színében tér el a normál anyakirálynőtől, hiszen nem fekete, hanem vörös kitinpáncélja van. Normál körülmények között a leendő vörös anyakirálynő tojását az anyakirálynő megsemmisíti, de mivel 2195-ben egy csapat álmodó elviszi az anyakirálynőt, a tojás nem pusztul el és megszületik a vörös anyakirálynő a zűrzavaros időszakban. A Xenomorph Prime felszínén létrehozza a vörös hadsereget, ami szintén vörös idegenekből áll. A fekete és vörös xenok évekig békében élnek, majd harcba kezdenek, hiszen a vörös alieneket más fajnak tekintik a normál xenok és a két fészek száma úgy megnőtt, hogy elkerülhetetlenné válik a háború.

2213-ban tengerészgyalogosok érkeznek, hogy az anyakirálynő pempőjét megszerezzék. Döbbenetükre egy háborúba csöppennek, ahol az egész tájon alienek ölik egymást. Rájönnek, hogy két fészek háborúzik egymással és mivel nem tartanak igényt a mutáns vörös pempőre, így arra a fészekre atomot dobnak. A vörös úrnő halálával a vörös hadsereg irányítás nélkül marad és az elpusztított fészek felé rohannak, nyomukban a normál idegenek hadával, amik kíméletlenül pusztítják őket. A normál anyakirálynő megölése után leszívják annak pempőjét, majd oda is atomot dobnak. Az emberek számára nincs nagy különbség a vörös és normál xeno között, csupán egy halvány vörös szín mutatja, hogy melyik idegen tartozik melyik bolyhoz.

Galéria

Előfordulás

Advertisement