FANDOM

Vörösa.kir.nő

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

Xenomorph Prime (de csak ha sikerül kifejlődnie, normál helyzetben nem is létezhetne)

Magasság:

8 méter

Egy xenomorph, ami csak színében tér el a normál anyakirálynőtől. Normál körülmények között a leendő vörös anyakirálynő tojását az anyakirálynő megsemmisíti, de mivel 2195-ben egy csapat álmodó elviszi az anyakirálynőt, a tojás nem pusztul el és megszületik a vörös anyakirálynő. A Xenomorph Prime felszínén létrehozza a vörös hadsereget, ami szintén vörös idegenekből áll. A fekete és vörös xenok évekig békében élnek, aztán harcba kezdenek (a vörös alieneket más fajnak tekintik a normál xenok). 2213-ban tengerészgyalogosok érkeznek, hogy az anyakirálynő pempőt megszerezzék. Atombombát dobnak a vörös fészekre (elpusztítva a vörös anyakirálynőt). A maradék vörös idegent a feketék elpusztítjálk, ezzel kiírtva a fajt (azért mindig akad egy vörös tojás a fészkekben, de azokat a xenok elpusztítják). A tengerészgyalogosok a fekete fészekre is atombombát dobnak. Az emberek számára nincs nagy különbség a vörös és normál xeno között, csupán egy halvány vörös szín mutatja, hogy melyik idegen tartozik a vörös xenokhoz.

Előfordulás