FANDOM

Egy xenomorph, ami csak színében tér el a normál anyakirálynőtől. Normál körülmények között a leendő vörös anyakirálynő tojását az anyakirálynő megsemmisíti, de mivel 2195-ben egy csapat álmodó elviszi az anyakirálynőt, a tojás nem pusztul el és megszületik a vörös anyakirálynő. A Xenomorph Prime felszínén létrehozza a vörös hadsereget, ami szintén vörös idegenekből áll. A fekete és vörös xenok évekig békében élnek, majd harcba kezdenek (a vörös alieneket más fajnak tekintik a normál xenok).

2213-ban tengerészgyalogosok érkeznek, hogy az anyakirálynő pempőt megszerezzék. Atombombát dobnak a vörös fészekre (elpusztítva a vörös anyakirálynőt). A maradék vörös idegent a feketék elpusztítják, ezzel kiirtva a fajt (azért mindig akad egy vörös tojás a fészkekben, de azokat a xenok elpusztítják). A tengerészgyalogosok a fekete fészekre is atombombát dobnak. Az emberek számára nincs nagy különbség a vörös és normál xeno között, csupán egy halvány vörös szín mutatja, hogy melyik idegen tartozik a vörös xenokhoz.

Előfordulás