FANDOM

Ravager

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

Bárhol

Súly:

Négy tonna

Magasság:

15 láb

Ez a xenomorph lény talán a legbrutálisabb és legerősebb mind közül. Termete nagyobb mint egy királynőnek. Két hatalmas pengéje helyettesíti karjait, amik gyémánt kemények és képesek a titánpáncélzatot átvágni egy csillaghajón. Áldozata teste nem marad egyben, hanem általában levágja a fejét. Egy praetorian evolúciós továbbfejlődése, az LV-742 bolygón dúló harcokban egy ravager bármilyen ellenséges fegyveressel képes szembeszállni úgy, hogy nyer. Képes egy tucat gyalogossal végezni és 6 brawlerrel különösebb gond nélkül. Egyetlen hátránya, hogy nagy célpontot nyújt és lassú. Az egyetlen védekezés ellene a sokszoros túlerő. Gyenge pontja a láng és a vanguard fegyvere, ami hamar végez a lénnyel.

Colossal Ravager

Ez a lény továbbfejlődött változata, ami még erősebb és nagyobb. Az új kitinváza lényegében ellenáll a lőfegyvereknek, kivéve a nagyobb kaliberűeket. Amikor már kevés életereje van, egy ReGenesis-nek nevezett folyamat játszódik le a testében. Az elvesztett végtagjai visszanőnek és életereje visszatöltődik. Ez csak akkor működik, ha a teste biztonságban van, vagyis az ellenfél nem támadja. Természetesen lefejezett ravagernél ez nem működik.

Galéria

Előfordulás