FANDOM

Egy szintetikus elit tengerészgyalogos (az Utód sorozatból), akit 31 társával Stephens ezredes vezetésével egy alienek uralta bolygóra küldenek, hogy élő idegent szerezzenek a kormánynak.

Váratlan támadás

2192. Április 5-én indulnak a Benedict nevű hajón és egy évig utaznak, nem sejtve, hogy a Bionat embere, Massey és androidjai követik őket. Bajtársa, Mitchell Bueller egy alkalommal nekimegy Ramireznek, mert gúnyoldóik Billien.

Ramirez éppen a zuhanyzóban áll, mikor riasztás történik. Mitch összefut vele, de ő sem tudja mi történik. A fegyverek kézhezvétele után minden katona azzal szembesül, hogy a fegyvereken nincs adagolószerkezet, enélkül pedig használhatatlanok. A katonák nem tudják megvédeni a hajót az ellenséges androidoktól.

A halál szájában

Ramirezt a Mitch vezette szakasz tagjaként küldik le a bolygóra, hogy fegyvertelenül menjenek be egy fészekbe, hogy beléjük petézzenek (Massey nem tudja, hogy ők szintetikusok, csak a hajó 9 fős legénysége ember, Wilkssel - ő egész márciusban edzette a szintetikusokat a küldetésre - , Billievel és Stephenssel együtt). A katonák felet az androidok repülnek kétszemélyes szerkezetekkel, hogy alkalomadtán fedezzék őket.

Mitchék már a fészek bejáratánál vannak, mikor az égből szárnyas lények csapnak le, elpusztítva három repülő szerkezetet 5 androiddal. Egy android túléli a támadást és a fészek felé rohan, ahol Mitchék elkapják és elveszik fegyvereit. Mivel esteledik, a már fegyveres katonák könnyen lelövik a maradék androidokat veszteség nélkül. Mitch a leszállóegység felé vezeti szakaszát, nem tudják, hogy Massey élesítette a bombát, ami elpusztítja az egységet. Ramirez, mivel felderítőként legelöl halad, a robbanás egyedüli áldozatává válik.

Előfordulás