Advertisement

Rafe Milburn egy biológus volt, aki az USCSS Prometheus fedélzetén utazott az emberiség eredetének és az esetleges földönkívüli életnek az LV-223 holdon történő keresése során.

Életrajz[]

Millburn-t a Weyland Corp felbérelte, hogy részt vegyen egy expedícióban a USCSS Prometheus fedélzetén a távoli LV-223 holdig. Miután két évet hiper alvásban töltött, Millburn és a legénység többi tagja együtt felébredt. Amíg a legénység tagjai reggeliztek, Millburn felkereste Fifield-et, hogy felajánlja neki a barátságát, és ez utóbbi hidegen elutasította. Mivel a Prometheus majdnem megérkezik az LV-223-ra, Vickers , Shaw és Holloway tájékoztatta a személyzetet arról a küldetésükről, hogy megtalálják a mérnököket . Amint a Prometheus leszáll az LV-223-ra, a csapat (Shaw, Holloway, David, Ford , Jackson áll), Fifield és Millburn maga) egy nagy mesterséges szerkezetet tár fel a közelben. A templom belsejében a csapat egy vízzel kapcsolatos terraform rendszerre bukkant, amely lélegzővé tette a templomon belüli levegőt. Amikor a csapat mélyebben bejutott a templomba, Dávid aktiválja a templom hologramját, ami egy Mérnök holttestéhez vezetett. Millburn később elvált a többiektől, és követte Fifieldet a templomba. A gyors szélvihar miatt a csapat kénytelen volt visszatérni a Prometheusba. Millburn és Fifield azonban öntudatlanul elmaradtak, és nem volt más választása, mint a templomban maradni, amíg a szélvihar el nem nyugszik.

Míg a templom belsejében mérnöki maradványok tucatjaival találkozik, Fifield marihuánával tölti meg öltönye saját légzőkészülékét, amit Millburn mulatságosnak talál. A kettő hamarosan találkozik két Hammerpeddel, amelyek a fekete folyadékból kerültek elő. A lenyűgözött Millburn vakmerően megpróbálja kapcsolatba lépni vele, annak ellenére, hogy a fenyegető testtartás nyilvánvaló jeleit mutatja, csak a lény támadja meg. A karja köré fonja, és meghúzza. Fifield fejszéjével levágta Hammerpede fejét, aminek következtében sisakját savval permetezték, aminek következtében a fekete folyadékba esett, ami katalizálta sisakjának olvadását. A Hammerpede regenerálta a fejét, és felmászott Milburn öltönyébe. Ezután ment le Milburn torkába és megölte.

Megjelenések[]

Prometheus (film)

Advertisement