FANDOM

Fekete hajú nő. A tengerészgyalogos alapkiképzést követően elsőosztályú közlegény lesz. A bázis kantinjában ünneplők között kikerül egy férfi, aki benyúl a zubbonya alá és megfogdossa. Rachel nem hagyja annyiban és Ka-Bar harci kést állít az illető kezébe. Eme tette felkelti egy bizonyos Dwayne Hicks figyelmét, aki azonnal szerelmes lesz. 8 hét múlva megtörténik az eljegyzés, Rachel Miller-Hicks a bázis kápolnájában örömmel lesz Dwayne párja a sírig. A parancsnok persze rámutat, hogy ettől függetlenül ugyanúgy bőrnyakúak, nincs külön bánásmód, de lehetőség szerint próbálják őket egy helyre vezényelni.

Távollét

11 hónappal később Rachel szakaszát egy holdra vezénylik, hogy az űrkalózoktól visszaszerezzék az ellopott Paradox nevű hajót. A nő nyugtatja férjét, mondván az oda és visszaút 2-2 hónap lesz, az akció meg 1-2 hét, legrosszabb esetben is fél év múlva újra együtt lehetnek.

7 hét múlva, a kryoból való felébredést követően Rachel minden nap videóüzenetet küld párjának. Egy keddi napon érnek ki a terepre, Rachel némileg ideges, hiszen a sötét, kopár holdon mintha az árnyak követnék őket és a szeme sarkából mozgást látna. Másnap elszabadul a pokol, ugyanis a Paradox egy alien populációnak ad otthont. A katonákra a parancsnoki részlegen ütnek rajta, Miller a szakaszparancsnok tudta nélkül készít videóüzenetet, ahol rettegve számol be férjének mi történik. A nő több lövést is megereszt, mielőtt elküldi az üzenetet.

Hivatalosan a tengerészgyalogság letudja a szakaszparancsnok, Miller, a két tizedes és a 8 közlegény halálát annak, hogy kalózok támadtak rájuk, űrhajójukat pedig szétszedték. Hicks hiába akarja tudni az igazat, 5 teljes éven át kell várnia, mire egy szakasz részeként maga is (adminisztrációs hiba folytán) a holdra léphet. A Paradox fedélzetén lel rá a csont és bőrré aszott feleségére, akinek kezében ott a pulzárfegyver. A nő fején egy hatalmas lyuk tátong, mintha valami átütötte volna. Eme szakasz se jár jobban, Hicks egyedüli túlélőként ér vissza őrmesteréhez. A jelentéseik hatására az "akcióban eltűnt" Millert társaival egyetemben "akcióban elesett" státuszba helyezik.

Felszerelés

  • Sisak és páncélzat

Előfordulás