Végtelen kopár sziklahalom, de nem is a látvány miatt gyarmatizálja az emberiség, hanem az ércei miatt. Nem ismert, hogy kellett-e terraformálás végrehajtani, vagy eleve megfelelő volt a levegő, és a klíma (az ember akár kevés ruhával is a felszínre mehet). Ismeretlen időben egy bányatelep létesül rajta, mely dr. Dakien kezébe kerül. A terv szerint az ércfinomító akár napi 300 ezer tonna földet képes lesz majd átszűrni ércek után. Mielőtt a munkások kiérnének, előtte két héttel Dakien, a biztonságiak feje, Nancy, és annak rokona, egy 11 éves srác jön ide egy utasszállító hajóval egy utolsó ellenőrzést tartani.

Egy csúfos szerelmi kapcsolat miatt azonban a hajó pilótája keltetőként végzi, ahogy az őrült Dakien is (aki három arctámadót csempészett magával). A napot Nancy menti meg, aki törli a tudós komputeres tudatát, így a két nap múlva kiérkező technikusoknak kell a komplett telep rendszerét újratelepíteni.

Megjegyzés

A bányatelepen látható legalább egy APC, illetve egy kis légi jármű, melynek jelentős fegyverarzenálja van. Ezek nem éppen szokványos bányaeszközök, lehetséges, hogy afféle védelemként szolgálnak az űrkalózok, vagy a bolygó faunája (melyről nem tudni, hogy van-e) ellen.

Galéria

Előfordulás