Advertisement

2179-ben a Rimen megszakad a kapcsolat, a tengerészgyalogság egy 12 fős szakaszt küld ki, amiben ott van Quinn is. A katonák csupán egy Billie nevű lányt találnak és a Halált. A savas vérű, kitinpáncélos szörnyetegek végeznek a mit sem sejtő bőrnyakúak zömével. Az őrmester halálával Davey Arthur Wilks tizedes kerül parancsnoki pozícióba.

a helyzet kritikussá fordul: az atmo reaktora robbanni készül, az alienek mindenütt ott vannak és a muníció is fogyóban, továbbá a Dropshipnek annyi, egy xeno jutott a fedélzetre, ami következtében az lezuhant. Quinn, Wilks, Ellis, Jasper és Billie élnek csupán, a katonák célzott, rövid sorozatokkal próbálják ritkítani a bestiákat, de az áradat nem akar elfogyni. Egy sötét folyosón haladnak át, ahol a sisaklámpa és infra se segít a látási viszonyon, ráadásul a fészekfalból áradó hőség és dögletes bűz is gyötri az embereket.

Wilks felnyitja a kifelé vezető ajtót, de ekkor egy alien tűnik fel vele szemben, egy másik pedig végez Jasperrel és elragadja Billiet. A tizedes végez a xenokkal, miközben Quinn számolatlanul lövi ki a skulókat, Ellis pedig lángszórójával tizedeli a fekete bestiákat.

Az egész missziót csak a tizedes és Billie éli túl. A kolónia megsemmisül, eltörölve az alienek nyomát.

Felszerelés

  • Sisak és páncélzat
  • Gépkarabély

Előfordulás

Advertisement