Advertisement

2012-es rövidfilm, amit Johnny Hardstaff rendezett és Noomi Rapace szerepel benne. A rövidfilm a többivel együtt a Prometheus filmet marketingelő kampány része. Ez esetben Elizabeth Shaw videóüzenetéről van szó Peter Weyland felé, hogy végre sikerüljön találkozót kérnie és támogatást szereznie a leendő expedícióhoz.

Történet

Elizabeth Shaw bemutatkozik az online üzenetben, az elmúlt hónapban minden nap elküldi a felvételeit, hátha végre célt érnek. Elmondja, hogy paleontológiában és archeológiában doktorija van, majd rátér a nagy kérdésre. Weyland nem-e akarja tudni a választ az emberiséget foglalkoztató kérdésekre? Mi történik a halál után, mi az emberi lét célja, honnan jövünk és egyedül vagyunk-e az univerzumban? Shaw hiszi, hogy tudja hol van az a hely, ahol mindenre választ kaphatnak, ám ehhez szüksége van a Weyland Corp támogatására, hogy eljusson oda. Shaw ezt követően udvariasan találkozót kérne, ahol megbeszélhetik a részleteket. Ha az üzenet nem érne célba, majd másnap újra megpróbálja, amíg végül a cégnél meg nem unják és végül Peter felé továbbítják a videót.

Érdekesség

Az üzenet célba ér, a videó jobb felén az eredeti felvétel fut, míg a bal felén elemzések sora, hogy mindenféleképpen biztosra menjenek, hogy tényleg Shaw látható a képen. Az adatok között látni, hogy a felvétel időpontja 04:08:2079, vagyis 2079.08.04, a koordináta szerint pedig Glasgow városából jött az adás. A rövidfilm után a promóciós reklámozás részeként a Project Genesis indul meg, ami során 30 helyet kell a résztvevőknek megtalálnia. Ezt követően feloldódik egy fájl, ami további hátteret ad meg. A Yutani Corporation, aminek logoja végig jelen van a rövidfilmben ugyanis érdeklődést mutat Shaw felé.

Advertisement