FANDOM

A xenomorph faj egyeduralkodója, aminek a királynők és császárnők is fejet hajtanak. Fizikálisan a legerősebbek közé tartozik, telepatikusan az összes idegent tudja irányítani, ha akarja. Az anyakirálynőt elit idegenek védik (palatine), melyek csak az ő közelében lelhetőek fel. Az anyakirálynő külsőre hasonlít a királynőkre és az empressekre, az eltérés a méret, a szín (egy vörös anyakirálynő kifejlődött, de normál esetben soha nem történik ilyen) és az anyakirálynő fejének a hossza (rövidebb a királynőknél és empresseknél, továbbá inkább a sima idegenek fejére hasonlít). A száj körül csápszerűségek találhatóak. Mint minden királynő, ő is képes tojásokat rakni, illetve képes eggyé válni a fészektudattal és úgy irányítani a fészken belül történő eseményeket. Hatalmas csoportosulásokat képes irányítani, több tíz- vagy százezreket.

Körülötte anyakirálynő pempő van, ami ha úgy hozza a helyzet, bármelyik alient királynővé vagy anyakirálynővé formálja. Képes telepatikusan kommunikálni az alienekel (akár fényévekre, pl. a Föld-Xenomorph Prime távolság se akadály), bármelyik emberrel tud álmában kommunikálni, nem csak az álmodókkal, ilyenkor az illető rémálomban találja magát, huzamosabb ideig ez őrülettel végződik. Ámbár vannak olyanok, akik érzékelik az úrnő feléjük áradó szeretetét.

Történelem

Az anyakirálynők csak a Xenomorph Primeon fordulnak elő (kivéve ha elrabolják). Az első ismert anyakirálynőt Ellen Ripley (a szintetikus) és néhány álmodó a Földre szállítja (2195-ben fogják el, 2196-ban hozzák a Földre), ahol 6 hónap múlva több milliárd aliennel együtt felrobban az időzített atombombák által. Mivel az anyakirálynő nem volt a Xenomoprh Primeon, kitudott fejlődni a vörös anyakirálynő a vörös hadsereggel. A két xeno populáció évekig megvan egymás mellett, majd harc tör ki a két királynő között. A 2213-as évben tengerészgyalogosok érkeznek anyakirálynő pempőt szerezni. A vörös anyakirálynőt fészkével együtt felrobbantják atombombával, míg a másik anyakirálynőt szétlövik. Évekkel később (vagy évtizedekkel) a Weyland-Yutani elrabol egy anyakirálynőt és a Thanatos teherhajóra hurcolják. A hajón természetesen alien infesztáció történik, amit 6 tengerészgyalogos old meg a hajó felrobbantásával (az anyakirálynőt szétlövik). Hogy milyen változások történtek a lény elrablása után nem tudni, talán újra kifejlődött néhány vörös alien.

Galéria

Előfordulás