Advertisement

A Kosana Wreck Recovery Company kis felderítőhajója, aminek kapitánya Tariq Ahmed. Mivel kevés ember szolgál a szűk hajón, így mindenkinek két feladatköre van. Ismeretlen időben a Kilo-Mike-Kilo szektor 7429-es kvadránsában a megadott koordinátákon gazdag zsákmányra lel a legénység. Egy cirkáló és két romboló roncsai sodródnak itt, már egy éve, hogy itt űrcsata dúlt és azóta senki se háborította a helyet. Legalábbis elsőre úgy tűnik, mert az Oxenham kalózai már itt vannak, csakhogy 6 napja ők is vészjelzést sugároznak és semmi életjelet nem mutatnak. A Psychopomp emberei átszállnak a kalózhajóra, mert ha vannak foglyok, ott lesznek, kötelességük kimenteni őket, meg elintézni a haramiákat. Az Oxenham egy predator vadászterülete lett, lemészárolta a kalózokat és sorra pusztítja el a roncsmentőket is. A rövid kaland végére az Oxenham megsemmisül a ragadozóval. Egyedül Trina Gannon másodtiszt és Kaida Asari navigátor (aki végig a hajón maradt) marad életben és a hivatalos jelentésben nem tesznek említést az űrlényről, a haláleseteket egy tragikus balesetnek adják be, majd kihelyezik a jelzőbólyákat, kinyilvánítják, hogy ez a roncsmező a cég tulajdona és távoznak.

Legénység

  • Emery Mazur első tiszt és biztonsági főnök
  • Kaida Asari navigátor
  • Gunnar Larson viselkedéspszichológus
  • Tariq Ahmed kapitány
  • Trina Gannon másodtiszt és mérnök
  • Vito Cocci hajóorvos
  • Zuri Becker közlegény

Előfordulás

Advertisement