FANDOM

Fénykép2324
1930-ban egy predator hátrahagyja felszerelése egy részét menekülése közben New Way Cityben. Később a város elpusztul a predator hajójának önmegsemmisülésében, de a városi múzeumban lévő Isabella Borgia túléli és a predator technológiát használva újjáépíti a várost. 2030-ra Neonopolisban a Borgia Industries ezt a technológiát Prometheus technológiának hívja, nem tudni mióta (a görög monda szerint Prometheus titán ellopta az istenektől a tüzet az embereknek, New Way-ben egy predator pedig elhozta az embereknek a technológiát. Mindkét személy hosszú évekig szenvedett tettéért, de a Scarface vissza is tért). A jelentősebb eszközök a technológiából:

A Prometheus technológia révén az emberiség előrébb lép, a fentebb felsorolt eszközökön kívül számos más felszerelés is megszülethetik, bár ezek nem a yautja technológia elvén működnek. A teljesen predator technológiás felszerelések lehetővé teszik, hogy az emberek felvegyék a harcot a yautjákkal.

Ez természetesen nem tetszik a vadászoknak, mert prédává válnak. Az 1930 óta száműzött Scarfacet küldik a cég ellen. Scarface tönkreteszi a céget, amit majd a Weyland Industries vásárol fel.

Galéria

Előfordulás