Advertisement

Feltételezett "üzemanyag", ami a különböző eszközöket működteti.

1930-ban egy predator hátrahagyja felszerelése egy részét menekülése közben New Way Cityben. Később a város elpusztul a yautja hajójának önmegsemmisülésében, de a városi múzeumban lévő Isabella Borgia túléli és a predator technológiát használva újjáépíti a várost. 2030-ra Neonopolisban a Borgia Industries ezt a technológiát Prometheus technológiának hívja, nem tudni mióta. Az mindenesetre bizonyos, hogy a névválasztás tudatos: a görög monda szerint Prometheus titán ellopta az istenektől a tüzet az emberek számára, New Way-ben egy predator pedig elhozta az embereknek a technológiát. Mindkét személy hosszú évekig szenvedett tettéért, de a Scarface névre hallgató vadász vissza is tér.

A Prometheus technológia révén az emberiség előrébb lép, számos yautja technológia mentén üzemelő fegyver és felszerelési tárgy jön létre, plazmafegyverek, álcaruhák, vagy kiborgok. A lopott tudás birtokában az emberek felveszik a harcot a vadászok népével, megfordítva a küzdelmet: vadászból vadászott lesz. A Borgia Industries szánt szándékkal szivárogtat a bűnözőknek a fegyverekből, így szítva a bandaháborúkat, amik ideális vadászterepnek bizonyulnak. A kiérkező űrlényeket a cég elit egységei pedig élve vagy holtan, de begyűjtik, még több tárgyhoz hozzájutva.

Ez természetesen nem tetszik a vadászoknak, mert prédává válnak. Az 1930 óta száműzött Scarfacet küldik a cég ellen, aki 2030-ban felgöngyölíti a bandák és a cég közti kapcsolati rendszert és kivégzi a Borgia családot. A tönkrement vállalatot majd a Weyland Industries vásárolja fel.

Ismert termékek

Galéria

Előfordulás

Advertisement