Advertisement

A Project Prometheus: Mission egy 2012-es rövidfilm. A Prometheus marketingkampányának részeként, valamint a film hivatalos weboldalán található Project Prometheus Training Center projekt népszerűsítése érdekében a Weyland Corp munkatársa, Andrea Bishop rövid beszélgetést folytat a Prometheus küldetéséről és annak céljairól.

Ez az utolsó Prometheus rövidfilm, amelyet a film előtt adtak ki, és amely két nappal később, 2012 június 1-jén jelent meg a mozikban.

Történet

Andrea Bishop, a Weyland Corp képzési specialistája egy rövid eligazítást tart a néző felé. A cég felhatalmazta, hogy bővebb adatokkal szolgáljon a küldetést illetően. A USCSS Prometheust nem véletlenül hívják így, Peter Weyland számára Prométeusz titán mindig is nagy ihletforrásnak bizonyult, sőt, sokan párhuzamot vonnak a milliárdos és a mitológiai alak köré. Weyland is a semmiből teremt alakokat és a feltaláló megadja a tüzet, a Prometheus nevű hajót. Nemrég Elizabeth Shaw és Charlie Holloway régészek koordinátákat találták az ősi leletekben, ami elvezet az emberiség alkotóihoz. Weyland hamarosan megadja az emberiség számára a legnagyobb ajándékot: az igazságot és mint a titán, ő is mindent megtesz, hogy ezt átadja az emberiségnek.

Advertisement