FANDOM

Több tízezer ember befogadására képes koncertcsarnok a Synsound Corporation birtokában, ami 2214-ben épül meg. A bejárati terem célja lenyűgözni a beérkezőket a teljesen fehér felületekkel, amik rómaivá teszik az egészet, még az álloszlopokkal együtt is, amik 6 láb szélesek és azt a hatást keltik, hogyha nem lennének, az egész tető lezuhanna. Az épület alatt folyosók és termek labirintusa van, ideállis hely egy titkos projekthez.

Mészárszék

2224 januárjában egy alien gyilkolni kezd a HellTones koncertje alatt. Három fegyveres férfi érkezik meg, akik likvidálják a teremtményt és távoznak. A meghalt emberek száma 71 fő, 32 ember pedig megsérül (négy életveszélyes). Az igazságot persze kevesen tudják, a Synsound az egyik földalatti teremben egy tojást biztosított Damon Eddington (ő is meghal, de ezt eltusolják) művéhez, ehhez nem csak állatokat áldoztak fel, de 5 embert is. A három megérkező fegyveres a MedTech őrei voltak, akik a tojás miatt jöttek ide, illetve (ez nem volt tervben) lelövik a rájuk támadó három Synsound nindzsát, akik a tojást lopták el.

Galéria

Előfordulás