FANDOM

Preserve the game issue one

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás ideje:

2010 júliusa

Író:

David Lapham

Rajz:

Allan Jefferson

Tintarajz:

  • David Rivera
  • Jordi Tarragona

Szín:

Michelle Madsen

Szöveg:

Nate Piekos

Szerkesztő:

  • Scott Allie
  • Sierra Hahn
  • Freddye Lins
  • John Schork
A Dark Horse Comics által 2010 júliusában kiadott hivatalos Predators folytatás. David Lapham írta, Allan Jefferson rajzolta, David Rivera és Jordi Tarragona készítette a tintarajzot, Michelle Madsen színezte, Nate Piekos készítette a szöveget és Scott Allie, Sierra Hahn, Freddye Lins, illetve John Schork szerkesztette, a borító Sean Phillips műve.

A Predator képregények sorában a Preserve the Game a Predators: A Predatory Life és a Predators: Welcome to the Jungle után lett kiadva, ahogy a filmről készült képregény is. Ezután jött egy gyűjteményes kiadás, amiben az összes Predators képregény megtalálható.

Történet

Két hónappal Berserker megölése után, a Super Predator Clan bizonyos időnként vadállatokat hoz a bolygóra, hogy Royce formában maradjon. Az egyik ilyen harc után Royce komolyabban megsérül, ezért felkeresi Isabellet, aki három napig ápolja az öntudatlan férfit, majd az este összebújnak. Teljesen váratlanul éri őket egy yautja, aki nem tör az életükre, helyette egy csomagot hagy hátra, amiben emberre szabott predator felszerelések vannak (páncél, sisak, csuklópenge, blazer, lőfegyver és elsősegélycsomag).

Ezek kellenek is, ha némi eséllyel akarnak szembeszállni egy óriási, négykezű vadásszal, aki öklével sziklákat és fákat tör darabokra. Royce kidolgoz egy tervet, amit csak azért nem sikerül végrehajtani, mert Isabelle leáll vitatkozni, ami idő alatt a gigász elér hozzájuk. Royce felkapja társát és leugrik vele a magaslatról (a páncél tompítja a zuhanást, ráadásul növeli sebességét) és egy mocsaras helynél egy fa belsejében húzzák meg magukat, legalábbis amíg a predator rájuk nem talál. Royce a blazert felhasználva felgyújtja a fákat, hogy fedezze menekülésüket egy vízesés mögötti barlangig. Itt Isabelle ellátja a férfi sebeit és felkészülnek a közös ellenség kelepcébe csalására.

A terv szerint Royce csaliként magára vonja a predator figyelmét, hogy majd Isabelle egy halálos lövést adjon le (megkapja a blazert, hogy ezzel pontosítsa a célzást). A terv nem egészen úgy sikerül ahogy kellene, Isabelle előbb lő és bár így megmenti a bajban lévő férfit, de ugyanakkor magára vonja a vadász figyelmét. Az óriás Isabelle felé rohan, majd felugrik, hogy elérje a kiálló sziklán lévő nőt, ekkor éri utol a halál. Royce a lőfegyverével nyakon, míg Isabelle felsőtesten lövi a lényt, aki holtan esik a földre.