FANDOM

Predators issue 1

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás ideje:

2010 Június

Író:

David Lapham

Rajz:

Gabriel Guzman

Tintarajz:

Mariano Taibo

Szerkesztő:

  • Scott Allie
  • Sierra Hahn
  • Freddye Lins
  • John Schork
A Dark Horse Comics adta ki 2010 júniusában, mint a film egyik előzmény képregényét. David Lapham írta, Gabriel Guzman rajzolta, Mariano Taibo készítette a tintarajzot. Scott Allie, Sierra Hahn, Freddye Lins és John Schork szerkesztette. 2010 októberében újra kiadták, ezúttal a többi Predators képregénnyel.

Történet

2010, valahol Afrikában. Royce újabb megbízást kap, ezúttal az egyik afrikai ország diktátorától. Royce végignézi, ahogy a városban az ENSZ által küldött ételosztás folyik, egy nőt lelőnek, mert túl sokat akart elvinni. Royce itt találkozik a kísérőjével, Bapotoval, aki a diktátor elé viszi. A diktátor elmondja, hogy az országot nem ő, hanem Ayotunde Kutti Szabadságharcosai teszik tönkre, őket kellene likvidálni, Kuttival az élen (az ország harmada az övé és több sikeres csapást mért a diktátor csapataira, abban mindketten megegyeznek, hogy fehér bőrű zsoldosokat is bevetnek, csak a diktátor a Blackwater embereit). Royce elfogadja, bár nem tetszik neki, hogy hideg szívű zsoldosnak hiszik. Bapoto vele tart a dzsungelbe, ahová gyalog mennek, mert így feltűnésmentes az egész. Royce 22 mérföld megtétele után leüti és elvágja társa torkát, hiszen tudja jól: Bapoto azért van jelen, hogy a küldetés elvégzése után megölje őt, mert így Royce soha nem fecsegi el milyen rossz az ország, illetve nem is kell kifizetni. Royce továbbra is gyalog tart Kutti faluja felé, hiszen nem akar rossz reputációt és a pénz is kellene a küldetésért cserébe.

Három nap múlva eléri a falut, a fegyveresek között ott van egykori társa, Travis is pár zsoldossal. A másik gondot a nők és gyerekek jelenléte okozza, őket Royce nem akarja bántani. A sörétesére távcsövet tesz, hogy távolról intézzen el pár fegyverest. Nem Kuttit, hanem egy másik férfi fejét lövi szét, hiszen tudja: ha a vezér halott, akkor a többiek szétszóródnak, neki pedig az lenne a dolga, hogy mindenkit megöljön. Travis kiszúrja honnan jött a lövés és a zsoldosokkal Royce nyomába ered, azt hiszik, hogy egy amatőr orvlövész az ellenfelük, a nyomokat követve egyre távolabb kerülnek a falutól. Royce szándékosan hagyott hamis nyomokat, hogy őket elcsalja, a faluban így csak a helyi fegyveresek maradtak. Royce célzott lövéseket ad le, a falut felgyújtja, hogy az ártatlanok elfussanak, illetve gránátokkal megsemmisíti a dzsipeket is. 9 helyi fegyveres megölése után elér Kuttihoz, akit főbe lő, mert nem érdekli, hogy a rossz oldalon van, meg a több pénz lehetősége sem ha átáll. A viskó egyik függönye mögül egy pisztoly csöve nyúl ki, Royce gyorsan megereszt pár lövést, de megdöbbenésére egy nő volt az ellenfele, aki haldoklik, kezében az ép csecsemővel.

Travisék visszatérnek, Kutti holtestéhez mennek, ideális célpontot kínálva Royce számára, aki sorra lövi ki őket. A menekülő zsoldosok közül csak Travis tud elmenekülni, a többi 9 fő meghal. Travis eléri a dzsipjét, de a sofőr halott, ekkor találkozik egykori társával, akit hiába próbál meggyőzni, hogy a diktátor a rossz, Royce egyetlen lövéssel véget vet a beszédnek. A küldetés elvégezve, Royce számára már csak vissza kell térnie a városba, ez soha nem sikerül neki, mert az eddig lesben figyelő Tracker elkábítja és elfogja.

Galéria