FANDOM

Pwarrior

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Rang:

Nem ismert, de magas lehet

Klán:

Nem ismert a neve

Igazi neve nem ismert, de a predator társadalom felső szintjében él. Jól képzett a pusztakezes harcban, illetve magával hordoz egy váll-löveget és egy saját kezűleg készített lándzsát. Mint a többi yautja, ő is azért harcol/vadászik, hogy dicsőséget szerezzen. Dicstelen ellenfelekkel nem is harcol, de ha egyszer megtalál egy méltó prédát, akkor aztán úgy harcol mint egy elszabadult vadállat.

A Föld

Ő és két másik predator érkezik San Drad városába alienekre vadászni. Megmentenek két embert (Linn Kurosawa és Alan "Dutch" Schaefer) a xenok rohamától. A yautják és emberek közösen összefognak az alienek ellen, de kezdetben menekülniük kell a túlerő ellen (a Warrioron kívül csak a Predator Hunter van itt, a harmadik predator valami mást csinál). A különös csapat közösen elpusztítja a királynő fészkét, utána egy USCM bázisba hatolnak be, hogy az elfogott alienek elszállítását megakadályozzák, itt mindkét predatoron harag vesz erőt, mert egyik klántársukat a xenok infectoiddá változtatták és kénytelenek megküzdeni vele. A végső küzdelem a katonák ellen egy űrhajón történik, orbitális pályán. Busht elintézi a királynő, amit a két predator és ember majd megöl.

Linn elintézi, hogy az űrhajó lezuhanjon a bázisra, elpusztítva minden alient. A kis csapat egy mentőhajón landol a városban, ahol a predatorok (visszatért a harmadik is) egy pengét adnak a két embernek elismerésül. A yautják elhagyják a Földet, felkészülve egy újabb vadászidényre.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás