FANDOM

Pred főhős

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Rang:

Blooded/Elite

Klán:

Ismeretlen

2189-ben a vadászidénye rosszul kezdődik, az Area 52 nevű helyen elfogják társát és az űrhajójukat.

Revans

A magányos yautja kénytelen a külső védelmen áthatolni, ahol tengerészgyalogosok járőröznek. Bár sikerül behatolnia magába a létesítménybe, de már tudnak a jelenlétéről. Bent már nem csak katonák, hanem a Weyland-Yutani dolgozói is jelen vannak, de ők kevés ellenállást tanúsítanak. A vadász sikeresen eléri az űrhajót, ahol magához veszi a plazmapisztolyt és a dobókorongot. Tovább folytatja útját, hogy megtalálja társát, akit a xenobiológiai tárolószinteken tartanak fogva. Az oda való bejutáshoz kénytelen tönkretenni négy generátort, ami miatt az alienek elszabadulnak. A predator útjába ezentúl xenok hordái kerülnek miközben tovább keresi társát. Sikerül is a zöld vércseppeket követnie, ami elvezeti társához, aki már meghalt, ugyanis egy predalien már kitört belőle. A yautja megküzd a lénnyel és aktiválja a telep önmegsemmisítő rendszerét. Az űrhajóval sikeresen elmenekül mielőtt felrobbanna a hely.

Fury-161

A következő vadászat színhelye a Fiorina 161, azon belül is a börtöntelep. A xenok itt elszaporodtak, ezért is kitűnő vadászhely. A yautja alulról haladva felülre küzdi át magát a rá támadó fekete bestiákkal szemben, amíg kénytelen elhagyni a helyet, mert a tengerészgyalogság megérkezik. A vadász megöl 5 katonát mielőtt hajójára ugorva elhagyja a helyet.

Az idény vége

Az utolsó felvonása a vadászidénynek egy ismeretlen bolygón veszi kezdetét, ahol a tengerészgyalogság egy irányított fészket tart. A yautja átharcolja magát a nagyon erős védelmen, megöl néhány xenoborgot és bejut a fészekbe, ahol alienekkel kerül szembe. A praetorianok leölése után beszakad alatta a talaj és egyenesen a királynő kamrájába kerül. A vadász energiafegyverek nélkül küzd meg vele és le is győzi. Egy arctámadó próbálja ekkor megfertőzni, de a kilőtt váll-löveg plazmája széttépi.

A vadászidény során sikerült megölnie 110 tengerészgyalogost, 5 W-Y munkást, egy szintetikust, 6 sentry gunt, 87 warriort, 9 arctámadót, egy predalient, két xenoborgot, 18 praetoriant és egy királynőt.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás