FANDOM

Dhp119

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás ideje:

1997 Március

Író:

Mike W. Barr

Rajzoló:

Scott Kolins

Tintarajz:

Dan Schaefer

Szerkesztő:

Bob Schreck

Borító:

Troy Nixey

Rövid Predator képregény 1997 márciusából, amit a Dark Horse Comics adott ki a Dark Horse Presents 119. számában. Mike W. Barr írta, Scott Kolins rajzolta, Dan Schaefer készítette a tintarajzot és Bob Schreck szerkesztette, Troy Nixey pedig a borítót csinálta. A Predator képregény szériában a No Beast So Fierce után a Predator: Hell and Hot Water jön. 2008 júniusban a Predator Omnibus: Volume 3 részeként újra kiadják.

Történet

1997, valahol Afrikában. Mrs. Trask fegyvereseket toboroz össze, hogy levadásszák azt a vadállatot, ami évek óta gyilkolja az állatállományt és nemrég még a férjét is megölte. Este a nő elmondja, hogy 50 000 $-t kap az, aki megöli a vadállatot. Másnap reggel a 10 fős csapat útjára indul, három fő leválik tőlük, balszerencséjükre, mert egy predator mindenkit megöl. Eközben a többiek elérik az oroszlán barlangját, füstgránáttal kicsalják és hálóvetővel elkapják a bestiát. A yautja ekkor csap le az emberekre és mindenkit megöl, kivéve a nőt, mert ő egy hangyabolyra lépett és a hangyák ölik meg. A predator az oroszlánt kiszabadítja és közelharcban küzd meg vele.