Advertisement

Egy rövid Predator képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki 1998 novemberében. Ron Marz írta, Claudio Castellini rajzolta, Dan Norton a borítót készítette és Randy Stradley szerkesztette.

2008-ban a képregényt újranyomtatták és kiadták a Predator Omnibus: Volume 4-ben. A Predator képregények között a Demon's Goldot követte a Predator: Homeworld (1999 március-június).

Történet

Valamikor a 2. világháború közben, Llanganati Hegység, Ecuador, Dél-Amerika. 6 német katona elpusztít egy kis falut és csak egy gyereket hagynak életben, aki a helyi kincsekhez vezeti őket. Ez az egykori Atahualpy vagyonát jelenti ebben az esetben, amit anno Pizzar elől menekítettek még ki az inka birodalom bukása előtt. A németek kivégeznék a gyereket, aki imádkozni kezd az inka istenekhez. Meglepetésére egy humanoid alak csap le a katonákra, akik a Luger és MP 40 fegyvereikkel még megsebezni sem bírják a lényt. Az őrző a német parancsnok koponyáját és gerincét elteszi, a gyereket pedig szabadon engedi és elmegy. Az eset mindörökre titok marad, az idős férfivá érett gyerek ezt magával viszi a sírba.

Advertisement