FANDOM

Rövid Predator képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki a Dark Horse Presents, Vol. 1 #124 számában, 1997 augusztusában. Steven Seagle írta, Duncan Rouleau rajzolta, Jim Royal készítette a tintarajzot és Bob Schreck, illetve Jamie S. Rich szerkesztette, a borító megalkotója Val Mayerik. A Predator képregények sorában a Bump in the Nightot egy időben adták ki mint a Predator: Primal képregényt, utánuk jött a Predator: Nemesis. 2008 júniusában újra kiadják a Predator Omnibus: Volume 3 részeként.

Történet

1997, Bonita Springs, Florida. Bobby és két barátja, Jamie és Gus sátrazik náluk a hátsó kertben. Az éjszaka rémtörténeteket mesélnek egymásnak, Bobby egyszer csak előáll azzal a történettel, hogy ő az itteni mocsárban látott egy idegen űrhajót. Nem hisznek neki, de azért elmennek vele, megdöbbenésükre nem csak egy űrhajó, de egy meditáló predator is van ott. A yautja egy lándzsát dob feléjük, de nem a fiúkat találja el (nem is sejti, hogy figyelik), hanem egy vadmadarat talál el. A fiúk futni kezdenek, Jamie meg elhagyja a zseblámpáját. A srácok visszatérnek a sátorba, Bobby anyja megint rájuk szól, hogy halkabban legyenek, illetve többet ne menjenek a mocsárba. A három barát viccelődik azon, hogy egy űrlényt ilyen könnyen kicseleztek. Nem is sejtik, hogy a predator megtalálta a lámpát és a nyomokat visszakövetve ott van a sátruk mögött.