FANDOM

Avp2predalien2

Faj:

Xenomorph

Élőhely:

LV-1201

Magasság:

10 láb Row 4 title = Gazdatest:

Az LV-1201 planétán, azon belül is a Zeta Site fészkénél jön világra a tojása. Arctámadóként indul el a predator vadásztábor felé úrnője parancsára, ahogy többi fajtársa is.

Gazdatest keresése

1730-ban veszi kezdetét a gyors csapás. Az alienek szépen gyilkos harcba keverednek a yautjákkal. Az arctámadó magányosan érkezik meg, kis réseken keresztül közlekedik, keresve a megfelelő gazdatestet. Nehéz dolga van, hiszen ha akad is megfelelő gazdatest, azt az alienek leölik, máskor meg éppen túl sok a predator, akik meg az alieneket ölik meg. Több percen át történő lopakodás után átjut a tojásterembe, ahol egy magányos ancient predatort talál. A yautja éppen a sztázis mezőt aktviálta mikor az arctámadó feléje rugaszkodik.

Születés

A mező 500 év múlva megszűnik, az arctámadó gyorsan elvégzi feladatát és megfertőzi a vadászt. A yautja eljut a POD 5 kommunikációs termébe, ahol a benne levő mellkasrobbantó elkezdi kirágni magát. A nagy múltú vadász természetesen belehal a procedúrába, életet adva a predaliennek.

Növekedés

2230 szeptember 23-ának első perceiben a mellkasrobbantó kicsúszik a predator testéből. Fő feladata minél előbb táplálékot keresni, ez a hullaházban levő tetemeket jelenti. A nehézség az egészben, hogy az emberek járőröznek a létesítményben. Minimális segítséget kap az éppen beözönlő kifejlett xenoktól, de többnyire magára van utalva. Főként szellőzőjáratokban és szervizalagutakban haladva éri el célját, a hullaházat, ahol belekezd a növekedésbe.

Menekülés

Cirka három órával később már kifejlett egyeddé válik. Egy őr rohan be a hullaházba, abban a reményben, hogy itt biztonságban lesz. Nagyot tévedett, ő lesz a predalien első áldozata. A lény az ereklye nyomába szegődik, amiért fajtársai is jöttek. Kemény harcok várnak rá, hiszen az ellenfelei erősen felfegyverkeztek, ráadásul a védelmi rendszer is működik.

A POD 5-öt készítik lerobbantani, emiatt a predaliennek félbe kell szakítania küldetését és kiutat kell találnia. Újabb kemény harcok árán a POD 5 tetején jut ki, ahonnan már könnyedén elmenekülhet a pallókon. Időben, hiszen a létesítmény hamarosan a mélybe zuhan.

A POD 5-ben három munkást, 16 szintetikust, 8 sentry gunt, két kutatót és 14 őrt pusztít el két Exosuittal együtt (talán Iron Bears tagok).

Galéria

Előfordulás