FANDOM

Predgunprofile
A PredGun egy mozgatható predator védelmi fegyver, amit általában a shrine védelmére használnak. Ennek érdekében a szerkezet egy nagy plazmaágyút hordoz mint fő és egyetlen fegyvert, ami komoly károkat tud okozni a legnagyobb és legpáncélozotabb célpontban is. A plazmaágyú nagy páncél átütő lövedéket lő, ami becsapódáskor nem csak átüti a célpont páncélját, hanem még plazma repeszeket is szétszór a környezetében. Egy Plasma-Cannon segítségével gyorsabban és távolabb lő. Az USCM által használt UA 571-C Automated Sentry Gunnal szemben az az előnye, hogy magától tud mozogni, de mint az UA 571-nél, a PredGunnál is előfordul az a hátrány, hogy mozgás közben nem tud lőni (a sentry gunt a szintetikus szállítja). A PredGun "okos" anyagokból készül, amik elkezdik kijavítani a sérüléseket mikor a fegyverzet nyugalomban van (nem támadják). A fegyverzet nehéz ellenfelek ellen használatos, mert a shrine a könnyebb ellenfeleket képes elintézni. A PredGun észleli a látótávolságon kívüli célpontokat (amit egy predator már nem lát ha nincs különleges maszkja). Észleli még az álcázott yautjákat is, de hátránya hogy lassan mozog és lassan lő.

Galéria

Előfordulás